سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری کُدهای درآمدی خود را فعال کنند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: لازم است به منظور فعال‌سازی درآمدهای پایدار، نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری در ستاد مرکزی به‌ویژه سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد انجام شود، در این راستا سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید تمام کُدهای درآمدی خود را فعال کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ در دویست‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به لزوم افزایش درآمدهای پایدار حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد تمام کُدهای درآمدی خود را فعال کنند.

وی افزود: در این راستا باید برای فعال‌سازی درآمدهای پایدار، نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری در ستاد مرکزی به‌ویژه در سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: افزایش درآمدها و شناسایی کُدهای جدید درآمدی، نظارت بر فاکتورهای خرید و کاهش معقول هزینه‌ها، وصول مطالبات به‌ویژه از کمیسیون ماده ۱۰۰، صنایع مستقر در شهرک صنعتی، دستگاه‌های اجرایی، اشخاص حقیقی و ممیزی املاک باید با جدیت بیشتری در اولویت شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

حیدری با اشاره به کمبود امکانات، تجهیزات و اعتبارات حوزه مدیریت شهری به‌ویژه در شوراهای اسلامی و شهرداری‌های چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران با کمترین امکانات موجود تلاش می‌کنند تا زمینه رضایتمندی عمومی شهروندان و تسریع در روند توسعه همه‌جانبه را فراهم کنند که این مهم قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی تهیه طرح و بسته‌های سرمایه‌گذاری و نحوه دریافت تسهیلات بانکی ویژه اعضای شوراهای اسلامی شهرها، شهرداران، کارشناسان فرهنگی و سرمایه‌گذاری شهرداری‌های چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد، اضافه کرد: این دوره آموزشی که از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال‌وبختیاری با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد، نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی عملکرد شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها خواهد داشت.

کد خبر 680040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.