اعمال پاداش مدیریت مصرف برق برای مشترکان خانگی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۳۸ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق برای قبوض مشترکان خانگی استان چهارمحال‌وبختیاری اعمال شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع برق استان چهارمحال‌وبختیاری، مجید فرهزاد اظهار کرد: در راستای مدیریت پیک بار مصرف برق در استان چهار محال‌وبختیاری، ۳۸ میلیارد ریال به عنوان پاداش در قبوض برق مشترکان صرفه‌جو، اعمال شد.

وی افزود: با مشارکت ۲۵ درصدی مشترکان برق خانگی استان در طرح سراسری پاداش ۲۰ برابری صرفه‌جویی مصرف برق، از ابتدای آغاز این طرح تا نیمه مردادماه سال جاری حدود ۳۸ میلیارد ریال به عنوان پاداش در قبوض مشترکان همکار در بخش خانگی، اعمال شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: با همراهی مردم استان در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، تجاری، صنعتی و ادارات در زمینه مدیریت مصرف، بیش از ۵۰۰ هزار کیلووات ساعت در مصرف انرژی برق صرفه‌جویی شده است و در حال گذر موفق از پیک بار مصرف برق استان هستیم.

فرهزاد ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سایر بخش‌ها از قبیل صنعتی، کشاورزی و تجاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال، به عنوان پاداش مشارکت در برنامه‌های مدیریت مصرف به مشترکان همکار این حوزه‌ها پرداخت شود، ضمن اینکه مقرر شده است برنامه مدیریت مصرف در حوزه ادارات نیز با کاهش مصرف برق از ساعت ۱۳:۰۰ به بعد تا پایان فصل گرما و پیک بار، ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: بر اساس طرح سراسری پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف در بخش خانگی، به ازای هر کیلووات ساعت صرفه‌جویی نسبت به مصرف سال گذشته تا ۲۰ برابر، پاداش در قبوض برق مشترکان به صورت بستانکاری اعمال می‌شود.

کد خبر 680022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.