آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

معاون روابط‌عمومی اورژانس کشور از آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران و مصدوم شدن شش نفر خبر داد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران، پاساژ قیصر امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ ساعت ۰۲:۰۴ بامداد به اورژانس اعلام شد.

وی افزود: شش نفر در این حادثه مصدوم شدند و دو آمبولانس به محل اعزام شد.

معاون روابط‌عمومی اورژانس کشور گفت: برای هر شش مصدوم اقدامات درمانی اولیه انجام شد و سپس به مرکز درمانی منتقل شدند.

حریق بازار بزرگ تهران خسارت مالی بسیاری زیادی را به همراه داشت

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی در بازار بزرگ ساعت ۲۰۲:۰۱ بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ به سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: هفت ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند، تعدادی از عوامل شهرداری نیز در این مأموریت حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این حادثه در پاساژ قیصر که سه طبقه بوده، رخ داده است که بیش از ۲۵۰ مغازه و انبار با متراژ متفاوت در این پاساژ وجود دارد، لازم است بدانیم ۳۰ باب مغازه و انباری، از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد دچار آتش‌سوزی شده است و در زیرزمین نیز دود زیادی را شاهد بودیم، بنابراین آتش‌نشانان عملیات اطفا را از چند نقطه آغاز و آتش را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه ایمنی بازار موضوع مهمی است که باید مورد توجه کسبه و مسئولان قرار گیرد، قبل از اینکه حادثه بزرگی رقم بخورد، ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی در مراحل پایانی اطفا، لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه را نیز انجام دادند، در این حریق خسارات مالی زیادی به کسبه وارد شد.

کد خبر 680011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.