ذوبی‌ها قبل از دربی اصفهان شارژ مالی می‌شوند

مدیریت باشگاه ذوب‌آهن قرار است تا پیش از دربی اصفهان، برای افزایش روحیه بازیکنان و کادرفنی مبلغی را به‌حساب اعضای این تیم واریز کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان عصر روز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در چارچوب دومین دیدار فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حضور هواداران برای انجام یک جدال حساس و تاثیرگذار مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

طبق شنیده‌ها، مدیریت باشگاه ذوب‌آهن برای بالا بردن روحیه اعضای تیم فوتبال در شهرآورد اصفهان مقابل سپاهان، تصمیم گرفته تا قبل از شروع این مصاف بزرگ با پرداخت مبلغی به‌عنوان پاداش روحیه آن‌ها را بالا ببرد تا گاندوها با انگیزه‌ای مضاعف‌تر در ورزشگاه خانگی‌شان در برابر همشهری خود حاضر شوند.

شاگردان محمد ربیعی پس از چندین فصل بالاخره موفق شدند لیگ جدید را با پیروزی استارت بزنند و در شرایط خوبی به‌سر می‌برند. سبزپوشان اصفهانی روز گذشته ۹۰ دقیقه تمرین کردند و به‌جز کمال کامیابی‌نیا، همه بازیکنان ذوب‌آهن بدون مشکل آماده حضور در دربی هستند تا پس از یک‌فصل دوباره بتوانند در شهرآورد به پیروزی برسند.

کد خبر 679983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.