وقوع انفجار مهیب در منطقه صنعتی در تل‌آویو + فیلم

رسانه‌های صهیونیستی ضمن اعلام خبر وقوع انفجار مهیبی در یک کارخانه در منطقه‌ای صنعتی در شمال تل‌آویو، گفتند که در این حادثه حداقل ۳ نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش ایمنا، منابع محلی بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ از وقوع انفجار مهیبی در یک منطقه صنعتی در شمال تل‌آویو، واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» به نقل از رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی نوشت: «از شهرک‌نشینان در منطقه رمات‌هشارون خواسته شده است که به‌خاطر نشت مواد خطرناک در پی انفجار مهیب در این منطقه صنعتی، درها و پنجره‌های منازل خود را به‌طور کامل مسدود کنند.»

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که کارخانه تولید مواد شیمیایی در منطقه صنعتی رمات‌هشارون منفجر شده و تاکنون زخمی شدن حداقل ۳ صهیونیست تأیید شده است. بعضی منابع نیز این کارخانه را نظامی توصیف کرده‌اند.

روزنامه عبری‌زبان «واللا» در این‌باره گزارش داد: «تیم‌های آتش نشانی به محل انفجار در کارخانه رمات هشارون فراخوانده شدند و هنوز شرایط حادثه مشخص نیست.»

دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز تصاویر و ویدئوهایی از لحظه انفجار و تعداد زیاد آمبولانس‌ها و خودروهای امدادی که به محل انفجار در این کارخانه، در شمال تل‌آویو اعزام شده‌اند، منتشر کردند.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد: «وجود و نشت مواد خطرناک در محل انفجار منتفی شد و مقامات اسرائیلی، خرابکارانه بودن منشأ این انفجار را رد کردند.»

جزئیات بیشتری از این حادثه هنوز منتشر نشده است.

۲۰ روز قبل نیز هم‌زمان با آشوب سیاسی در تل‌آویو، منابع محلی از انفجار یک خودرو در یکی از شهرهای بخش مرکزی فلسطین اشغالی خبر دادند که یک کشته بر جای گذاشت.

کد خبر 679980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.