شهرداری آمادگی اضافه کردن تاکسی‌های درون‌شهری را دارد

شهردار آران و بیدگل گفت: در صورت استقبال شهروندان از تاکسی‌های درون‌شهری، شهرداری آمادگی دارد تعدادی تاکسی را به منظور رفاه حال شهروندان به ناوگان تاکسیرانی اضافه کند.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مطالبات شهروندان مبنی بر ضرورت اطلاع‌رسانی ساعت و مسیر حرکت تاکسی‌های درون‌شهری اظهار کرد: فعالیت تاکسی‌های خطوط درون‌شهری در مسیرهای تعیین شده، از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰ است.

وی افزود: در صورت استقبال شهروندان از تاکسی‌ها، شهرداری آمادگی دارد تعدادی تاکسی درون‌شهری اضافه کند.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به گزارش شهروندان مبنی بر اینکه در محل سرایداری مدرسه امید زیر کانکس بوی نامطبوع ناشی از حیوان مرده به مشام می‌رسد، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم مشخص شد که این بو مربوط به کانکس داخل حیاط مدرسه ۱۵ خرداد بوده است.

صانعی ادامه داد: به‌رغم اینکه نظافت مدرسه به شهرداری ارتباطی نداشت، برای رفاه حال شهروندان با اعزام نیرو به محل مورد نظر موافقت و نظافت آن انجام شد، نکته حائز اهمیت این است که به علت نظافت نکردن و تجمع زباله‌ها زیر کانکس، بوی بدی متصاعد می‌شده و حیوان مرده‌ای در محل وجود نداشته است.

وی با اشاره به انتقاد شهروندان مبنی بر اینکه زمان آبیاری در پارک محلی الغدیر واقع در خیابان فرهنگ پنج مشخصی نیست، گفت: به علت نبود در کنتور آب، هر شهروندی به صورت سلیقه‌ای شیر آب را برای آبیاری باز می‌کند که موجب هدررفت می‌شود؛ بنابراین با بررسی‌های به عمل آمده، قفل دریچه تعویض و مقرر شد از این پس روزهای شنبه هر هفته آبیاری و نظافت این بوستان انجام شود.

کد خبر 679974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.