مطالبه‌گری اهالی رسانه یک اقدام پیوسته برای حفظ منفعت شهر باشد

شهردار خرم‌آباد گفت: قلم خبرنگاران باید متوجه مدیران باشد و لازم است مطالبه‌گری اهالی رسانه از یک اقدام پیوسته و دائمی برای حفظ و منفعت شهر و استان باشد؛ خبرنگاران باید جانب شهر را نگه دارند و مادامی که به دنبال شفافیت و منافع شهر باشند، در زمین تیم مدیریت شهری قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داریوش بارانی شامگاه دوشنبه _بیست‌وسوم مردادماه_ در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم خواهیم کرد و با عملکردمان، خودمان را نشان خواهیم داد.

وی افزود: کارکرد رسانه، کارکرد هدایت‌گری است و می‌تواند به سمت زوال باشد که مطالبه شفاف از مهم‌ترین کارکردهای حوزه رسانه است.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: میان جامعه آگاه و جامعه غفلت‌زده تفاوت وجود دارد و تنها یک تصویر می‌تواند بر تحولات جهانی، مدیریتی و استانی اثرگذار باشد.

بارانی با اشاره به آفت رسانه خاطرنشان کرد: هرچقدر از سمت حقیقت به سوی واقعیت حرکت کنیم، از حسن انجام کار خبرنگاری فاصله گرفته‌ایم،؛ رفتن به سمت جذابیت‌های شخصیتی از آفت‌های خبرنگاری است.

وی تصریح کرد: قلم خبرنگاران باید متوجه مدیران باشد و لازم است مطالبه‌گری اهل رسانه از مدیران یک اقدام پیوسته و دائمی برای حفظ و منفعت شهر و استان باشد؛ خبرنگاران باید جانب شهر را نگه دارند و مادامی که به دنبال شفافیت و منافع شهر باشند، در زمین تیم مدیریت شهری قرار دارند.

به گزارش ایمنا، طی مراسمی با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری از خبرنگاران استان لرستان در هتل شهرداری خرم‌آباد تجلیل شد.

کد خبر 679973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.