اختصاص بودجه ویژه برای بهره‌برداری از ۲۹ پروژه عمرانی در منطقه

نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرهای کاشان و آران‌وبیدگل گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال به نمایندگان مجلس تعلق گرفته که این مبلغ در شهرهای کاشان و آران‌وبیدگل به بهره‌برداری ۲۹ پروژه عمران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نایینی امروز _دوشنبه، بیست‌وسوم مردادماه_ در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: برای زیرساخت‌های شهری به هر نماینده ۲۵۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است که در کاشان و آران‌وبیدگل به بهره‌برداری ۲۹ پروژه تخصیص داده شده است.

وی افزود: ۱۵ میلیارد تومان از این بودجه صرف ۱۸ پروژه در کاشان و ۱۰ میلیارد تومان در ۱۱ پروژه زیر ساختی آران‌وبیدگل هزینه شده است.

نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرهای کاشان و آران‌وبیدگل طرح‌های اجرا شده زیر ساختی در این دو شهرستان را از جمله ساخت خانه عالم، تکمیل طرح‌های آبرسانی در روستاها، تجهیز کانون‌های فرهنگی و آسفالت مدارس روستایی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از ۳۰ هزار نامه درخواست‌های مردمی به خانه ملت کاشان ارسال شده که با پیگیری‌های متعدد تمام آن‌ها مرتفع شده است.

نایینی اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان برای بهینه‌سازی پل راوند را از دیگر پیگیری‌های این نهاد اعلام کرد و گفت: این طرح در مرحله مزایده است و بزودی عملیات آن اجرایی می‌شود.

وی احداث جاده سفید شهر، پل نوشاباد، باند دوم جاده برزک- کاشان و کاشان -بادرود، تخصیص اعتبارات برای تکمیل بیمارستان ثامن الحجج، شهر نجوم نیاسر، استقلال باغ گیاه‌شناسی و پارک علم و فناوری و استقرار دادگاه تجدیدنظر و مرتفع شدن واحدهای نیمه تعطیل یا تعطیل و ده‌ها پروژه در خصوص توسعه مخابرات و آبرسانی و نقاط حادثه‌خیز را از پروژه‌های پیگیری‌شده توسط نماینده مجلس عنوان کرد.

کد خبر 679962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.