دکتر تامین اصفهان ۵ _ شاهین خزر رودسر ۶ / نماینده اصفهان نیم‌فصل دوم را با شکست آغاز کرد

تیم فوتبال ساحلی دکتر تامین اصفهان در نخستین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی مقابل شاهین خزر رودسر به میدان رفت که شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی دکتر تأمین اصفهان امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ در هفته نخست دور برگشت لیگ‌برتر فوتبال ساحلی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی تیران مقابل شاهین خزر رودسر صف‌آرایی کرد که این دیدار با نتیجه ۶ بر ۵ به نفع رودسر به پایان رسید.

بازیکنان دکتر تأمین مهیار بهارلویی، میثم اسکندی، احسان رایت، علیرضا اسلامی، حسین کارگر، علی کاظمی، امیر حسین اکبری، میلاد قنبری، محمدرضا دادخواه، مسعود حسنی‌پور و امیر ارسلان غفرالهی بودند.

تایم اول: گل اول را خیلی زود بازیکن دکتر تأمین روی یک ضربه آزاد به ثمر رساند، تیم شاهین خزر به دنبال جبران گل خورده است.

شاگردان هاشمی قصد بر کنترل بازی دارند تا در فرصت مناسب ضد حمله بزنند، بازی در دقیقه هفت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اصفهان است، مهیار بهارلویی دروازه‌بان دکتر تأمین یک موقعیت قطعی گل را دفع کرد، اما در ادامه بازیکن شاهین خزر رودسر با یک شوت محکم و دقیق بازی را به تساوی کشاند.

دو تیم برای گلزنی تلاش می‌کنند، سه بازیکن جدید به جمع بازیکنان اصفهان اضافه شدند، در ثانیه‌های پایانی تایم اول بازیکن شاهین خزر رودسر گلزنی کرد تا این تایم با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع شاهین خزر رودسر تمام شد.

تایم دوم: دقایقی از تایم دوم گذشته، اما دوتیم موفق به گلزنی نشده‌اند، هاشمی با وجود اینکه محروم است، از پشت فنس تیم خود راهدایت می‌کند، مهیار بهارلویی با یک دست موقعیت گلزنی را از شاهین خزر رودسر گرفت.

بازیکنان رودسر با توپ‌گیری گل سوم خود را به ثمر رساندند، بازیکنان تیم فوتبال ساحلی دکتر تأمین با استفاده از شلوغی محوطه جریمه تیم حریف یکی از گل‌های خورده را جبران کردند، تایم دوم با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع شاهین خزر رودسر به پایان رسید.

تایم سوم: امیرحسین اکبری در شروع تایم سوم بازی را به تساوی کشاند و در ادامه جلو هم افتادند، شاگردان هاشمی شوت از راه دور را امتحان می‌کنند که جواب هم می‌دهد و بازی با نتیجه ۵ بر ۳ به نفع اصفهانی‌ها می‌شود.

این تایم دو تیم برای گلزنی تلاش زیادی می‌کنند، شوت بازیکن شاهین خزر رودسر را بهارلویی دفاع کرد، اما توپ برگشتی به بازیکن رودسر رسید و گلزنی کرد.

بهارلویی درون دروازه دکتر تأمین عملکرد خوبی دارد، اصفهانی‌ها به داوری معترض هستند، در ادامه بازی شاهین خزر رودسر دو گل به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۶ بر ۵ به سود رودسر تمام شود.

کد خبر 679950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.