۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
نیمار به الهلال پیوست

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به تیم الهلال عربستان پیوست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فابریتزیو رومانو، نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاریسن ژرمن راهی عربستان شد و به الهلال عربستان پیوست.

عربستانی ها حالا پس از جذب مهاجمان بزرگی مثل رونالدو و بنزما حالا موفق به جذب نیمار شده اند. بارسلونا و الهلال دو باشگاهی بودند که به جذب نیمار علاقه داشتند اما بارسا به دلیل رقم بالای قرارداد این بازیکن نتوانست با الهلال رقابت کند و این دوئل را به عربستانی ها باخت. مبلغ انتقال نیمار به عربستان عددی نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو است. نیمار در طول دو سال حضور خود در عربستان ۱۶۰ میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

نیمار بعد از اضافه شدن به اردوی پایتخت نشینان فرانسه و بعد از انتقال پر حاشیه خود از بارسا به پاریسن ژرمن به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو که همچنان گران قیمت ترین نقل و انتقال تاریخ است نتوانست انتظار ها را برآورده و پاریسن ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان کند. نیمار در طول حضور خود در پی اس جی ۱۷۳ بازی انجام داد و موفق به ثبت ۱۱۸ گل شد.

نیمار در سال ۲۰۲۱ موفق شد تا با پاریسن ژرمن به فینال رقابت های لیگ قهرمانان برسد و بزرگترین افتخار فوتبالی باشگاه فرانسوی را رقم بزند اما در فینال با نتیجه ۱ بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شدند تا پایتخت نشینان همچنان در حسرت جام اروپایی بمانند.

نیمار با رفتن به عربستان حالا بعد از ۱۰ سال از فوتبال اروپا خداحافظی کرد. وی در فصل جدید قرار است تا در کنار ستاره هایی مثل کولیبالی، روبن نوس و ساویچ برای الهلال توپ بزند.

کد خبر 679907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 1
    خوب