نخستین شهربازی مدرن شمال‌ شرق کشور در گرگان احداث می‌شود

شهردار گرگان از مرمت و بازسازی تپه تاریخی قلعه خندان خبر داد و گفت: نخستین شهربازی مدرن شمال شرق کشور در گرگان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا سیدالنگی امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ در حاشیه بازدید از کارگاه آموزشی جذب گردشگر با بیان اینکه به‌زودی ساخت مجتمع هتلینگ تفرجی شهرداری گرگان آغاز خواهد شد، اظهار کرد: ساخت سالن همایش شهرداری با سبک معماری جدید هم‌زمان با ساخت هتلینگ در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: پروژه نصب تله‌کابین در مجاورت هتلینگ تفرجی شهرداری، با هدف جذب توریسم به‌زودی آغاز خواهد شد.

شهردار گرگان با بیان اینکه پروژه هفت موضع شهر گرگان در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع واقع در خیابان الغدیر در دست احداث است، خاطرنشان کرد: طراحی پروژه هفت بازار تاریخی شهرهای ایران با سبک معماری قدیم دیده شده است.

سیدالنگی از احداث نخستین شهربازی مدرن شمال شرق کشور در شهر گرگان خبر داد و اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار ایجاد می‌شود و می‌تواند به جذب توریست کمک کند.

وی با اشاره به اینکه مجتمع خدماتی رفاهی در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع در حال اجرا است، ادامه داد: در ساخت این مجتمع، برج برفی و موج‌های آبی تعریف شده است و پروژه‌های در حال اجرای شهرداری گرگان تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان از تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان با هدف جذب گردشگر خبر داد و گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری موجب رونق اقتصادی شهر می‌شود.

وی از جذب سرمایه‌گذار برای ساخت هتل در شهربازی گرگان خبر داد و افزود: به‌زودی ساخت ساختمان هتل آغاز خواهد شد.

شهردار گرگان از مرمت و بازسازی تپه تاریخی قلعه خندان خبر داد و اظهار کرد: شهرداری از محل صنعت گردشگری می‌تواند درآمد پایداری داشته باشد.

کد خبر 679870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.