اختصاص ۲۵ ایستگاه تندرستی و ۱۴ سالن ورزشی به شهروندان گرگانی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از اختصاص ۲۵ ایستگاه تندرستی و ۱۴ سالن ویژه فعالیت‌های ورزشی برای شهروندان گرگانی خبر داد.

کریم علمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جامعه بیش از هر زمان دیگری به امید و نشاط اجتماعی نیاز دارد، اظهار کرد: مردم انتظارات بحقی از مجموعه شهرداری از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان دارند و باید تلاش کنیم تا امید و نشاط به جامعه تزریق شود.

وی با بیان اینکه وظیفه این سازمان ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی و ایجاد بستر برای فعالیت‌های مختلف از جمله توسعه ورزش همگانی است، افزود: در همین زمینه ۲۵ ایستگاه تندرستی برای انجام ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در پارک‌ها، بوستان‌ها، خانه‌های فرهنگ و سالن‌های ورزشی ایجاد شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها علاوه بر انجام ورزش صبحگاهی با حضور مربیان مجرب، به‌صورت رایگان از مشاوره‌های کارشناسان تغذیه نیز بهره‌مند شوند.

علمی اضافه کرد: علاوه بر این ۱۴ سالن ورزشی سرپوشیده و روباز در شهر گرگان از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ در اختیار شهروندان قرار دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام اقدامات فاخر و ماندگار است، تصریح کرد: تلاش کردیم به مناسبت‌های مختلف از جمله جشن نیمه‌شعبان، جشن امام رضایی‌ها، جشن کیلومتری غدیر تا جشن‌ها به‌صورت خیابانی و مردمی برگزار شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: با این وجود، از محلات شهر نیز غفلت نکردیم، چراکه ممکن است برخی شهروندان امکان حضور در جشن‌های متمرکز را نداشته باشند و به همین منظور در قالب خانه‌های فرهنگ و سرای محلات برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و آموزشی برگزار می‌شود.

علمی افزود: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگی و اجتماعی در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، ۴۰ میلیارد تومان به اعتبارات فعالیت‌های فرهنگی سازمان افزوده شده است.

وی اظهار کرد: به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی به دنبال افزایش تعداد خانه‌های فرهنگ مشارکتی هستیم؛ ضمن اینکه ظرفیت خانه فرهنگ رسانه را به منظور جریان‌سازی در امور فرهنگی و اجتماعی فعال خواهیم کرد.

کد خبر 679836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.