دومین پیروزی تیم ملی بسکتبال زنان در کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران دومین مسابقه خود را در کاپ آسیا (دیویژن B)، با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایمنا، کاپ آسیا (دیویژن B) هم‌اکنون در کشور تایلند در حال برگزاری است. تیم ملی بسکتبال بانوان ایران امروز (دوشنبه) به وقت محلی در دومین دیدار خود برابر مغولستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۷۰ بر ۳۳ حریف خود را شکست دهد.

النی کاپوچیانی، سرمربی تیم ملی ایران در این مسابقه تیمش را با ترکیب آیدا گل‌محمدی، فائزه شهریاری، معصومه اسماعیل‌زاده، شیدا شجاعی و نگین رسولی‌پور به میدان فرستاد. مغول‌ها که در بسکتبال سه‌نفره بارها ایران را مغلوب کرده بودند، در نیمه اول حرفی برای گفتن مقابل ایران نداشتند و در کوارترهای اول و دوم به ترتیب ۸ بر ۱۳ و ۶ بر ۱۵ نتیجه را واگذار کردند تا نیمه را ۱۴ بر ۲۸ بازنده به رختکن بروند.

نیمه دوم را مغول‌ها با دفاع سنگین آغاز کرد و ۴ امتیاز متوالی آوردند. هر چند ترنورهای ایران هم کار دست ما داد، اما تعویض طلایی النی با آوردن کیمیا یزیدیان‌تهرانی و پاس‌های منجر به گلش و سه امتیازی‌های تینا عیساییان، پیروزی را در کوارتر سوم به ارمغان آورد. وقت پایانی هم حریف ایران تنها سعی کرد اختلافش را کم کند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۷۰ بر ۳۳ به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

در این دیدار دلارام وکیلی با ۱۳ امتیاز، بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کرد.

بانوان بسکتبالیست کشورمان در این مسابقات با مالزی، اندونزی و مغولستان هم‌گروه هستند و روز سه‌شنبه، بیست‌وچهارم مردادماه_ از ساعت ۶:۳۰ به مصاف اندونزی خواهند رفت. تیم قهرمان این رقابت‌ها جواز صعود به دیویژن A آسیا را کسب خواهد کرد.

کد خبر 679814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.