رشادت‌ پسرِ شجاعِ وطن در حادثه شاهچراغ(ع) + فیلم

صدای تیراندازی در صحن‌های شاهچراغ(ع) می‌پیچد و هر کسی به گوشه‌ای پناه می‌برد؛ کنار یکی از ستون‌ها مردی می‌نشیند شاید از ترس یا هرچیز دیگری…؛ همان لحظه پدری فرزند خود را زیر بغل گرفته است و می‌دود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدای تیراندازی در صحن‌های شاهچراغ (ع) می‌پیچد و هرکسی به گوشه‌ای پناه می‌برد؛ ساعاتی از این حادثه نگذشته که فیلم‌های دوربین مداربسته منتشر می‌شود و تصاویری باورنکردنی از آن لحظات عجیب به چشم می‌خورد.

کنار یکی از ستون‌ها مردی می‌نشیند شاید از ترس، از استرس یا هر چیز دیگری… و درست همان لحظه که پدری فرزند خود را زیر بغل گرفته است و می‌دود، در گوشه‌ای دیگر پسری که معلوم نیست که او پدرش است یا مردی غریبه، در حالی که شاید برای اولین بار است که صدای تیراندازی می‌شنود و حتی نمی‌داند ممکن است چند ثانیه بعد چه بلایی بر سر او یا اطرافیانش بیاید، هرطور شده است دست مرد را می‌گیرد و دنبال خود می‌کشد.

این مرز و بوم از این پسران کم به‌خود ندیده است؛ از علی لندی گرفته که در ۱۴ سالگی در یک حادثه آتش‌سوزی در خانه یکی از همسایگان جان دو زن سالمند را نجات داد تا این پسر که حتی هنوز کسی نام او را نمی‌داند، اما شجاعانه ایستاد و جان یک نفر را نجات داد.

همه این جوانان همان‌هایی هستند که دوران انقلاب و حضور امام امت حس را نکردند اما حاج قاسم را دیده و تنفس در اتمسفر وجود او را حس کرده‌اند، این‌ها از نسل همان سربازان در گهواره امام (ره) هستند، همان‌هایی هستند که قرار است این انقلاب را به اوج خود برسانند و با حضور آن‌ها پرچم این انقلاب به‌دست صاحب اصلی‌اش می‌رسد.

کد خبر 679742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رز IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    10 0
    قبل از خوندن این گزارش فیلمو دیدم وااااقعا برام تحسین برانگیز بود یه پسر بچه که شاید بین 7 تا 10سالشِ... چطور به جای اینکه فکر خودش باشه فکر یه نفر دیگس... خدایا بزرگ مردان کوچک سرزمینم را نگهدار باش چقدر افتخار کردم بهت بزرگ مرد کوچک...رحمت به شیری که خوردی شیرمرد و درود بر لقمه حلال پدرت 💓💓💓💓💓💓💓
  • فیروز آباد.استان فارس IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    بنازومت گولوم یه استان فارسی هیچ وق کم نمیاره⚡_⚡
  • یعقوب IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 0
    همه رشادتهای سربازان وقهرمانان گمنام حرم مطهر شاهچراغ تلمذ نمودن در مکتب حاج قاسم بزرگوار است که در مدت زمان کوتاه دست پلید تروریست داعشی به زمین کوبید تا نتواند در این مکان پاک ومقدس یکه تازی نماید مرگ بر اسرائیل و امریکا