برگزاری یک‌ دیدار از هفته دوم لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگران زن

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال با حضور بانوان تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بلیت‌فروشی بازی تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان آغاز شد و بنابر اعلام باشگاه ایرالکو اراک، آقایان و بانوان می‌توانند بلیت این دیدار را خریداری کنند.

لازم به‌ذکر است باشگاه آلومینیوم اراک طی هفته‌های اخیر به‌شدت پیگیر موضوع حضور بانوان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برای مسابقات خانگی این تیم بوده است که در نخستین میزبانی فصل چنین اتفاقی رخ داد و شاگردان سیدمجتبی حسینی تماشاگران زن و مرد را در دیدار مقابل استقلال خوزستان در کنارشان خواهند داشت.

در اطلاعیه باشگاه آلومینیوم پیرامون این موضوع آمده است: «با تلاش و پیگیری باشگاه فرهنگی‌ورزشی آلومینیوم اراک و همکاری نهادهای ذی‌ربط، شرایط حضور بانوان فوتبال‌دوست اراکی در ورزشگاه امام‌خمینی (ره) اراک همچون مردان فراهم آمده و گیت‌های ورودی مجزا نیز برای بانوان گران‌قدر نصب شده است.»

بر اساس اطلاعیه سایت بلیت‌فروشی مسابقه آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان، تعداد ۳۵۰ بلیت برای جایگاه بانوان که زیر اسکوربورد ورزشگاه امام خمینی (ره) قرار دارد، در نظر گرفته شده است. بانوان اراکی همواره در تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم حضور داشتند که حالا شرایط ورود به ورزشگاه در مسابقات رسمی نیز برای آن‌ها به وجود آمده است تا در کنار تیم محبوبشان باشند.

کد خبر 679697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.