طرح یکپارچه سازی پایگاه‌های امدادرسان در سطح استان اجرایی خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مقرر شد طرح یکپارچه‌سازی پایگاه‌های امدادرسان در سطح استان به محوریت راهداری تهیه شود تا بر اساس آن دستگاه‌های امدادرسان (اورژانس، راهداری، پلیس و هلال احمر) بتوانند خدمت‌رسانی یکپارچه‌ای را به حادثه‌دیدگان ارائه کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، یکصدوچهارمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضا برگزار شد.

در حاشیه این جلسه مهران زینلیان اظهار کرد: در این نشست به تفصیل در خصوص مصوبات جلسه شورای سلامت و امنیت که در حوزه توسعه خدمات اورژانس بود، بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این راستا مقرر شد طرح یکپارچه‌سازی پایگاه‌های امدادرسان در سطح استان به محوریت راهداری تهیه شود تا بر اساس آن دستگاه‌های امدادرسان (اورژانس، راهداری، پلیس و هلال احمر) بتوانند خدمت رسانی یکپارچه‌ای را به حادثه‌دیدگان ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: فضای مورد نیاز به منظور تأسیس پایگاه‌های امدادی در سطح استان نیز در جلسه شورای برنامه‌ریزی مطرح و مجوزهای لازم اخذ خواهد شد.

وی افزود: همچنین مقرر شد در سطح استان جانمایی پدهای بالگرد مورد نیاز شناسایی و اجرایی شود.

زینلیان اظهار کرد: چالش نبود تأسیسات زیربنایی در پلیس‌راه آزادراه کنارگذر غرب استان نیز مطرح و پس از اخذ نظر اعضا مقرر شد احداث و تأمین تأسیسات برای این پلیس‌راه تا پایان مهرماه سال‌جاری محقق شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: گزارش ثبت تخلفات توسط دوربین‌های کنترل سرعت نیز مطرح و مقرر شد در اسرع وقت به صورت فازبندی شده دوربین‌هایی که مشکل دارند اصلاح و وارد مدار شوند و سامانه پیامکی آن‌ها نیز فعال شود.

کد خبر 679668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.