کمال کامیابی‌نیا به دربی حساس اصفهان نرسید

کمال‌الدین کامیابی‌نیا به‌علت مصدومیت بازی حساس هفته دوم ذوب‌آهن مقابل سپاهان را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال‌الدین کامیابی‌نیا هافبک باتجربه و کهنه‌کار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که پس از پشت‌سر گذاشتن حجم گسترده‌ای از تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل همراه با سبزپوشان اصفهانی و حضور در بازی‌های دوستانه، به‌دنبال حضور موفق در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر بود به یک‌باره دچار مصدومیت شد.

کامیابی‌نیا که در زمان حضور در پرسپولیس هم بازی‌های متعددی را به‌علت مصدومیت از دست می‌داد و در مصدومیت ید طولایی داشت، در جریان دیدار دوستانه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در برابر فجرسپاسی شیراز از ناحیه همسترینگ دچار آسیب شد و بازی هفته اول گاندوها در لیگ برتر مقابل ملوان بندرانزلی را از دست داد.

در روزهای اخیر در برخی محافل شایعاتی مطرح شده بود مبنی‌بر اینکه مصدومیت کمال‌الدین کامیابی‌نیا برطرف شده و هافبک باتجربه ذوب‌آهن به تقابل حساس سبزپوشان در برابر سپاهان در شهرآورد اصفهان می‌رسد. با این وجود شماره ۱۱ ذوبی‌ها در تمرینات هفته جاری این تیم شرکت نداشته است.

بنابراین برخلاف شایعات، کمال‌الدین کامیابی‌نیا هنوز دوران نقاهت خود را به‌طور کامل پشت‌سر نگذاشته است و علاوه‌بر کامیابی‌نیا، کادرفنی و هواداران ذوب‌آهن باید کماکان منتظر بمانند تا این بازیکن نخستین بازی رسمی خود را برای ذوب‌آهن به‌انجام برساند و دیدار مهم مقابل سپاهان که چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود را از دست داد.

کد خبر 679656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.