سارق آینه بغل خودروهای خارجی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق آینه بغل خودروهای خارجی و کشف ۴۰ نمونه از این آینه‌ها در مخفیگاه وی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم خودرو و آینه بغل خودروهای خارجی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی، در نهایت رد پای یک سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند و در یک عملیات ویژه با هماهنگی مرجع قضائی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴۰ آینه خودروهای خارجی، تعدادی زه خودروهای خارجی و سه قطعه cpu خودرو در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۴ مال باخته شناسایی و اموال مسروقه به آنها مسترد شده است، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد و از افرادی که به این شیوه اموال قطعات خودروی آنها مورد سرقت قرار گرفته، برای تنظیم شکایت از سارق و شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری ۲۸ مراجعه کنند.

کد خبر 679639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.