عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ مردادماه

در این بسته خبری از تشریح جزئیات طرح ترافیک خبرنگاران در قم تا پرداخت مطالبات کارگران شهرداری زاهدان و اجرای شش تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تشریح جزئیات طرح ترافیک خبرنگاران در قم

رضا خانه زاد یزدی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قم از ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران سال ۱۴۰۲ در قم خبر داد و گفت: فرایند ثبت نام از طریق خانه مطبوعات پیگیری می‌شود.

اجرای ۶ تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف تبریز آغاز شد

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از آغاز اجرای ۶ تقاطع غیرهمسطح جدید با ۱۰ هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهر خبر داد.

پایتخت را از ساخت وسازهای غیرمجاز نجات دهیم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: با توجه به برخی ساخت‌وسازهای غیرقانونی و وجود ساختمان‌های ناایمن در شهر، باید همه با هم کاری کنیم که بتوانیم پایتخت را از وجود ساخت و سازهای غیرایمن و غیرمجاز نجات دهیم.

پرداخت مطالبات کارگران شهرداری زاهدان بروز است

شهردار کلانشهر زاهدان با بیان اینکه عدم پرداخت حقوق کارگران آن هم چهار ماه معوق صحت ندارد و گفت: برای پرداخت شدن بروز حقوق کارگران شخصاً ورود و پرونده‌ها را بررسی کردم شهرداری تا پایان خرداد ماه حقوق کارگران را پرداخت کرده است.

شهردار مشکین دشت فردیس برکنار شد

داوود اسدپناه، رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت استان البرز اعلام کرد: شهردار این شهر با پنج رأی موافق اعضای شورای این شهر از سمت خود برکنار شد.

محدوده شهر ابهر نیازمند توسعه است

رضا حیدری، شهردار ابهر گفت: به دنبال افزایش محدوده شهر ابهر هستیم که در این حوزه نیز اتفاقات خوبی انجام شده است.

۳۰ درصد از ۴۰ درصد اعتبارات حاشیه شهر مشهد در سال گذشته جذب شده است

سید ابراهیم علیزاده، عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه در سال گذشته از ۴۰ درصد اعتباراتی که شورا برای حاشیه شهر در نظر گرفت، ۳۰ درصد جذب شده است، گفت: باید نظارت بیشتری داشته باشیم تا سیاستی که برای شهرداری در نظر می‌گیریم، انجام شود.

اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تبریز انتخاب شدند

در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز پس از اعلام اسامی و با رأی اعضای شورا، روح الله رشیدی، فریدون بابایی اقدم و روح الله دهقان‌نژاد در ترکیب جدید کمیسیون معماری و شهرسازی قرار گرفتند.

اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی محلات

عزیز تقی‌زاده، شهردار محلات گفت: شهرداری محلات به صورت هفتگی میزبان شهرداری شهرهای مختلف استان برای آموزش خدمات در حوزه‌های فنی و فناوری بوده و معاون عمرانی استاندار نیز شهرداری‌های استان را موظف کرده است تا برای ارائه برخی خدمات خود از شهرداری محلات الگو بگیرند.

توجه شهرداری تهران به دانش آموزان در ویژه برنامه‌های محرم و صفر

محمد امین توکلی زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد که شهرداری تهران در موضوع برنامه‌های فرهنگی محرم و صفر توجه ویژه‌ای به دانش آموزان داشت.

کد خبر 679637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.