رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: رویداد هنری عکس و فیلم کوتاه «کوک چهارم» در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین برجی از برگزاری رویداد فرهنگی و هنری «کوک چهارم» با هدف ترویج جلوه‌های اخلاق در شهر، در رشته‌های عکس و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی شهرداری قزوین خبر داد.

وی اظهار کرد: بخش فیلم و کلیپ جشنواره به صورت داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی به مدت ۱۰۰ ثانیه طراحی شده است و تمام آثار تولیدی از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ می‌تواند در این رویداد شرکت داده شوند.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: هنرمندان آثار خود را آپلود و لینک فایل آپلود شده را به ایمیل دبیرخانه و یا به صورت DVD با ذکر مشخصات شناسنامه به همراه شماره همراه اثر ارسال کنند.

وی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین حق هرگونه استفاده و بهره‌برداری نمایشگاهی، فرهنگی، ترویجی و تبلیغی آثار راه‌یافته به جشنواره را برای خود مجاز می‌داند.

برجی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را تهیه و ارسال کنند، گفت: جوایز بخش عکس در بخش دوربین حرفه‌ای در رده استانی، بخش کلانشهرها برای نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۶۰ میلیون ریال، برای نفر دوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، و برای نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی است.

وی افزود: جوایز بخش عکاسی با تلفن همراه در استان و کلانشهرها یکسان در نظر گرفته شده است، برای نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۲۵ میلیون ریال، و برای نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جوایز بخش فیلم استانی و کلانشهرها به نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، نفر دوم تندیس، مبلغ ۸۰ میلیون ریال، و به نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۶۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در بخش کلیپ هم در هر دو بخش استانی و کلانشهرها جوایز نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال، نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال است.

برجی آخرین مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ شهریورماه اعلام کرد و افزود: داوری آثار از ۲۵ تا ۳۰ شهریورماه است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه از عکس‌های راه یافته از پنجم تا دهم مهرماه است و نمایش آثار راه یافته بخش فیلم از هشتم تا نهم مهرماه، و اختتامیه جشنواره دهم مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ تعیین شده به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در قزوین، خیابان بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، چهارراه هشت‌بهشت، سازمان فرهنگی شهرداری، یا نشانی اینترنتی kokecharom@gmill.com ارسال کنند، هنچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۰۱۸۰۸۷۶۹۷ تماس بگیرند.





کد خبر 679633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.