تشکیل دبیرخانه دائمی شهر هوشمند در خرم‌آباد

دبیرخانه دائمی شهر هوشمند با هدف هوشمندسازی شهر خرم‌آباد تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین نشست هوشمندسازی شهر خرم‌آباد امروز _ یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ با حضور هلدینگ دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس مرکز تحقیقات و مدیران شهرداری خرم‌آباد در دفتر شهردار برگزار شد.

داریوش بارانی، شهردار خرم‌آباد در این جلسه با اشاره به ضرورت هوشمندسازی شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: بحث هوشمندسازی زمانی یک انتخاب بود و یک مدیر تصمیم می‌گرفت به سمت هوشمندسازی برود یا خیر، اما امروز یک ضرورت است و هرچقدر در این مسیر دیرتر شروع به پیمایش کنیم دیرتر به مقصود می‌رسیم و فرصت‌های زیادی را از دست خواهیم داد.

وی افزود: موضوع هوشمندسازی در شهرداری خرم‌آباد امروز از یک انتخاب به یک ضرورت تبدیل شده و نیاز است که به قید فوریت کم کاری‌های گذشته را جبران کنیم تا بتوانیم در بحث هوشمندسازی که حوزه گسترده‌ای است و با حوزه پسماند، ترافیک، میادین میوه و تره‌بار و ارائه خدمات مالی در ارتباط است این مسیر را سریع‌تر طی کنیم.

به گزارش ایمنا، نخستین نشست هوشمندسازی شهر خرم‌آباد با حضور هلدینگ دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به منظور ایجاد تفاهم‌نامه شهر هوشمند، موضوع هوشمندسازی در فضای استان لرستان، چگونگی اجرای این پروژه و آشنایی با مسائل و مشکلات شهرداری در ایجاد زیرساخت‌های این طرح برگزار شد.

کد خبر 679620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.