کاهش هزینه‌های نگهداری فضای سبز مستلزم مشارکت شهروندان است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با بیان اینکه حفظ کیفیت بوستان‌ها از سلسله اقدامات مستمر به زراعی و بازپیرایی است، گفت: کاهش هزینه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز مستلزم تداوم همکاری و مشارکت شهروندان در نگهداری و استفاده صحیح از فضاهای سبز است.

محمدصالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و پیک استفاده شهروندان از بوستان‌های شهری، نظارت دقیق و مستمری بر اماکن، تأسیسات و تجهیزات بوستان‌ها در قالب بازدیدهای شبانه و با حضور کارشناسان ناظر این سازمان انجام می‌شود.

وی افزود: در قالب بازدیدهای شبانه میزان روشنایی بوستان‌ها رصد و در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص موجود با استفاده تأمین روشنایی مناسب و کاهش مصرف انرژی اقدام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با بیان اینکه حفظ کیفیت بوستان‌ها از سلسله اقدامات مستمر به زراعی و بازپیرایی است، خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز مستلزم تداوم همکاری و مشارکت شهروندان در نگهداری و استفاده صحیح از فضاهای سبز است.

صالحی گفت: به دلیل استفاده زیاد و گاه نادرست از سرویس‌های بهداشتی عمومی نظافت روزانه طی چند نوبت انجام و شیرآلات شکسته و به سرقت رفته تعویض می‌شود.

وی ادامه داد: به‌رغم اقدامات و مراقبت‌های انجام شده، وقوع بعضی ناهنجاری‌های اجتماعی موجب آسیب به تجهیزات و امکانات عمومی بوستان‌ها می‌شود که خدمات این سازمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 679603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.