تأمین اعتبار ۹۴ درصدی پروژه‌های عمرانی اصفهان در ۴ ماه نخست امسال

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مبالغ تأمین اعتبار شده برای پروژه‌های عمرانی به‌صورت میانگین در چهار ماه ابتدای سال جاری، ۹۴ درصد بوده که بی‌سابقه است و جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در نودوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ابلاغ قرارداد مپنا برای تکمیل خط دو قطار شهری اظهار کرد: از تمام افرادی که در این خصوص پیگیری کردند، تشکر می‌کنیم؛ انتظار می‌رود که با انجام این موضوع، بخش اول خط دو قطار شهری که قول تکمیل آن داده شده با سرعت بیشتری پیش برود. همچنین لازم است از هم‌اکنون به فکر تهیه بخش‌های ناوگان هم باشیم تا در زمان لازم دچار مشکل نشویم.

وی افزود: دستور پرداخت ۹۰ میلیون یورو از سوی معاون اول رئیس‌جمهور صادر شده است که گام مؤثری در این زمینه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مبالغ تأمین اعتبار شده برای پروژه‌های عمرانی به صورت میانگین در چهار ماه ابتدای سال جاری، ۹۴ درصد بوده است که این موضوع هرگونه حرف و نقل مبنی بر اینکه امکانی برای عقد قرارداد نیست را منتفی می‌کند، از این‌رو امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد گسترش فعالیت در این زمینه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این درصد از مبلغ برای تأمین اعتبار به‌خصوص در چهار ماه اول سال که یک ماه آن فروردین بوده، قابل تقدیر است.

کد خبر 679581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.