کار خوب را باید گفت؛ از مدیریت شهر، شهرستان و استان برای تخصیص آب به مادی‌ها تشکر می‌کنیم‌

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با پیگیری مسئولان مرتبط در حوزه خدمات شهری، پشتیبانی فرمانداری و تدابیر استانداری، اولویت تخصیص آب به انهار و مادی‌ها شکل گرفت که این اقدام درخور قدردانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در نودوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: طی ۲۰ سال گذشته زاینده‌رود ناپایدار شده است و در تمام این سال‌ها در زمان باز شدن رودخانه، همه به غیر از مادی‌ها و انهار سهم گرفته‌اند.

وی افزود: با انهار شهر به طول نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر که با اشجار خود برای حفظ محیط زیست، مبارزه با آلودگی هوا، آوردن طراوت به بافت شهر و جلوگیری از فرونشست جانانه و در غبار ایستاده‌اند، مانند کودک سرراهی برخورد می‌شد، در حالی که انهار مظلوم‌ترین محق دریافت آب بودند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این دوره با پیگیری مسئولان مرتبط در حوزه خدمات شهری، پشتیبانی فرمانداری و تدابیر استانداری، اولویت تخصیص به انهار و مادی‌ها شکل گرفت، این اقدام درخور قدردانی است، از این‌رو وظیفه داریم به عنوان خادمان شهر و علاقه‌مند به حوزه محیط زیست و نگران ویرانی و بی‌روح شدن شهر، از همه مسئولان مرتبط تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در مدیریت شهر، شهرستان و استان صمیمانه تشکر کنم.

نباتی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل مطرح شده توسط برخی از کارکنان شهرداری و صحبتی که با مدیریت‌های مربوطه انجام دادیم، هفته آینده درخواست تشکیل کمیته نظارتی امور کارکنان شهرداری در شورای اسلامی شهر و شبیه به کمیته‌های نظارتی مناطق و عضویت نظارتی در هیئت‌مدیره سازمان‌ها که مختص ارباب رجوع و نظارت بر عملکرد است را به شورای اسلامی شهر تقدیم می‌کنم، امیدوارم مورد اقبال اعضای شورا قرار گیرد.

کد خبر 679521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.