آخرین پست اینستاگرامی بسیجی‌جهادگر و دل‌تنگی‌اش برای سفر اربعین+ فیلم

بسیجی جهادگر «محمدرضا احمدیان» که دیروز آسمانی شد، در آخرین پست اینستاگرامی‌اش از ابراز دل‌تنگی‌اش برای پیاده‌روی اربعین و زیارت حرم اباعبدالله(ع) نوشته بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دلت برای سفر اربعین تنگ شده بود، برای قدم گذاشتن در مسیر عاشقی، برای عمودهایی که آنها را به شوق حرم می‌شمردی، برای استراحت و خوابیدن در موکب‌هایی که عشق خدمت به زائران اباعبدالله (ع) در چشمان خادمانش موج می‌زد، برای چای تلخ عراقی که در مشایه بخوری و هیچ طعم چایی با آن برابری نمی‌کرد.

می‌خواستی امسال نیز به یاد جابر و هم‌پای قدم‌های او سوی نینوا رهسپار شوی، شبیه رباب و سکینه برای رسیدن به مرکز ثقل عاشقی عالم بی‌قرار شده بودی، دل تنگی‌ات برای خواندن زیارت اربعین زیر قبه مولا به مرز انفجار رسیده بود، که این طور به ابراز دل تنگی پرداختی: «واقعا سخته دوری از حرم واقعاً واقعاً، این و کربلا رفته‌ها می‌تونن درک کنن بار اول بری کربلا سال دیگه نمی‌تونی نری خیلی سخته دوری از حرم، ارباب من روسیاهو دریاب و دوباره کربلاییم به حق اباالفضلت، دلتنگم برای دیدن حرم ارباب، دلتنگم برای خواندن زیارت عاشورا در حرم ارباب برای اشک شوق از دیدن حرم ارباب، دلتنگم برای دیدن حرم سقا، دلتنگم برای سرگردانی در بین‌الحرمین، دلتنگم برای کف العباس، دلتنگم برای تل زینبیه»

انگار به دلت برات شده بود که رفتنی هستی که این مداحی را انتخاب کرده بودی: «اگه مُردم چی؟ اگه قبل اربعین چشمامو بستم چی؟»

اما امام حسین (ع) مزد تمام تلاش‌هایت، تمام بی خوابی‌هایت، تمام هم‌وغمی که برای اردوهای جهادی داشتی را زودتر داد تا امسال به جای اینکه چشمانت به ضریح ایشان بیفتد، جمال نورانی‌شان را زیارت کنی. محمدرضا جان، تو خریدنی بودی لیاقت تو هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله (ع) بود، تو امسال زنده‌ترین زائر اربعین هستی که در آسمان‌ها دلت را روانه مشایه می‌کنی.

آخرین پست اینستاگرامی بسیجی‌جهادگر و دل‌تنگی‌اش برای سفر اربعین+ فیلم

به گزارش ایمنا، بسیجی جهادگر «محمدرضا احمدی» مسئول گروه جهادی ریحانةالنبی (س) دانشگاه پیام نور اصفهان متولد بیست‌ودوم آذرماه ۱۳۷۹ بود که روز گذشته در مسیر بازگشت از اردو دچار حادثه رانندگی شد و در راه جهاد خدمت‌رسانی به مناطق محروم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این جوان ۲۳ ساله دانشجوی کارشناسی رشته برق بود و در فعالیت‌ها و اردوهای جهادی حضور فعالی داشت که این بار در طرح جهادگران فاطمی ۳ در مناطق دورافتاده شهرستان فریدون‌شهر در منتهی‌الیه غرب اصفهان، مشارکت کرده بود که در بازگشت از اردو دچار حادثه شد و به شهادت رسید.

کد خبر 679493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.