اشتغال ۲۹۰ مددجوی اصفهانی در صنایع کوچک

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از به‌کارگیری مددجویان مستعد اشتغال این نهاد در صنایع کوچک استان خبر داد.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون، ۲۹۰ مددجوی مستعد اشتغال به کارفرمایان صنایع کوچک و بنگاه‌های اقتصادی استان معرفی و مشغول به کار شدند.

وی توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای تحت حمایت و پنج دهک پایین درآمدی جامعه را از اهداف اصلی معرفی مددجویان به صنایع کوچک دانست و افزود: کارفرمایان صنایع کوچک و بنگاه‌های اقتصادی با به‌کارگیری مددجویان، تسهیلاتی بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان ضمن اعلام آمادگی این نهاد برای معرفی کارجویان تحت پوشش به کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی جهت تأمین نیروی کار، تصریح کرد: بیشترین آمار به‌کارگیری مددجویان در صنایع کوچک استان، در شهرستان دهاقان بوده که با معرفی ۵۷ مددجوی مستعد اشتغال و با ارائه تسهیلاتی بالغ بر شش میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به کارفرمایان صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای اشتغال پایدار و رسیدن مددجویان به مرحله خودکفایی، گفت: ارائه آموزش منجر به اشتغال برای ۳۵۰ مددجوی متقاضی در سال جاری و معرفی ۱۱۷۰ مددجوی مستعد اشتغال به مراکز کاریابی از جمله برنامه‌هایی است که در رأس فعالیت‌های این حوزه قرار دارد.

کد خبر 679483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.