خروج ۲۱ هزار زائر از مرز استان خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به ثبت بیش از ۲۳ میلیون تردد طی چهار ماه گذشته در جاده‌های این استان گفت: طی هفته گذشته بیش از ۲۱ هزار زائر ایرانی از مرز استان خوزستان به سمت عراق رفتند.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته در محورهای استان خوزستان، تردد ۲۳ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۲۱۲ خودرو ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشته، از این بیش از ۳۸۰ هزار تردد کامیون ثبت شده است که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۳۳ درصدی بودیم.

وی افزود: طی این مدت بیشترین تردد در محورهای خرمشهر-آبادان، ماهشهر-بندر امام (ره) و شوش-اهواز به ثبت رسیده است، علاوه بر آن طی چهار ماه گذشته بیشترین ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای خرم آباد-اندیمشک، شوش-اهواز و ماهشهر-بندر امام (ره) و بیشترین تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای خرمشهر-آبادن و محور رفت و برگشت شوش-اهواز ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به تردد ۶۷ هزار و ۳۸۹ نفر از مرز شلمچه و ۱۱ هزار و ۶۸۲ نفر از مرز چذابه خاطرنشان کرد: طی یک هفته گذشته، تردد ۷۹ هزار و ۷۱ نفر از دو پایانه بین‌المللی شلمچه و چذابه ثبت شده است که در مجموع ۲۱ هزار زائر ایرانی از این طریق این دو مرز برای زیارت از کشور خارج شده‌اند.

جولانژاد با بیان اینکه بیشترین تردد از مرز شلمچه بوده است، تصریح کرد: طی همین مدت، ۱۸ هزار و ۹۸۲ زائر ایرانی به کشور بازگشتند علاوه بر آن ۲۱ هزار و ۵۴۸ مسافر خارجی نیز از کشور خارج و ۱۷ هزار و ۴۱ مسافر خارجی نیز وارد کشور شدند.

کد خبر 679445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.