رئال‌مادرید خواهان جذب دروازه‌بان چلسی شد

کپا آریزابالاگا، دروازه بان چلسی، درحال بررسی پیشنهادات ۲ تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کپا آریزابالاگا دروازه‌بان چلسی در بازار نقل و انتقالات به نامی محبوب تبدیل شده است و رئال و بایرن برای جذب او رقابت می‌کنند. هر دو تیم، دروازه‌بان شماره ۱ خود را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند و به دنبال گزینه‌های پشتیبان با کیفیت هستند.

کپا هر دو گزینه را در نظر می‌گیرد، احتمالاً این معامله قرضی خواهد بود. با این حال، اعتقاد بر این است که کفه ترازو به سمت لوس بلانکوس متمایل شده زیرا دروازه‌بان چلسی ترجیح می‌دهد به تیم اسپانیایی بپیوندد. او در سال ۲۰۱۸ به امضای قرارداد با آنها نزدیک بود اما این انتقال توسط زین الدین زیدان، سرمربی وقت، وتو شد.

رئال مادرید همچنین در حال مذاکره با سویا برای یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی آنها بود، اما پس از اینکه از برآورده کردن خواسته‌های مالی بالای باشگاه اندلسی خودداری کردند، این قرارداد نیز کنسل شد. علاوه بر این، او در ژانویه در دسترس نخواهد بود، زیرا بونو با تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آفریقا شرکت خواهد کرد، که همچنین باعث شد مادرید در انتخاب خود تجدید نظر کند.

علیرغم اطمینان مائوریسیو پوچتینو به کپا، دروازه‌بان چلسی فعالانه به دنبال خروج احتمالی از استمفورد بریج است. اکنون باید دید که آیا کپا واقعاً به مادرید خواهد رفت و جلوتر از آن دری لونین اوکراینی به عنوان مرد شماره یک انتخاب خواهد شد یا خیر.

کد خبر 679411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.