شرایط و مراحل فریت بار به کانادا

یکی از کشورهای زیبا، مدرن و فوق‌العاده که گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند، کانادا است.

این کشور که به‌عنوان دومین کشور بزرگ جهان شناخته می‌شود، سرشار از منابع طبیعی است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. همچنین دارای سیستم قدرتمند آموزشی بوده و از اقتصاد خوبی برخوردار است. پس جای تعجبی نیست افراد زیادی به سمت این کشور جذب شوند و دوست داشته باشند به آنجا بروند.

فریت و ارسال بار به کانادا

با افزایش سفر های ایرانیان به کشور کانادا ، موضوع ارسال بار به کانادا و فریت بار به کانادا یکی از مهم ترین مسائلِ پیش روی افراد به حساب می آید. البته این مسئله تنها شامل مهاجرین نبوده و گاهی افرادی که برای سفر یا تجارت به کشورهای دیگر می روند و یا حتی افرادی که تنها می خواهند یک محموله را به کشور دیگری بفرستند با این مشکل مواجه می شوند. مناسب ترین راه حل برای موضوع حمل بار اضافی، مراجعه به یک شرکت حمل و نقل بین المللی مطمئن برای ارسال بار یا فریت بار است. در همین راستا شرکت راه سان کالا، با بیش از ده سال تجربه در حوزه ارسال بار هوایی آماده ارائه خدمت به عزیزانی است که قصد ارسال بار به خارج از کشور را دارند.

بسته بندی آسان لوازم منزل را به راه سان کالا بسپرید !

تیم بسته بندی راه سان کالا بعد از تعیین وقت قبلی، با تمام تجهیزات و لوازم بسته بندی به محل بار یا منزل مشتری اعزام می شوند. تیم تخصصی بسته بندی راه سان کالا چندین سال در این زمینه تجربه داشته و مهارت لازم و کافی برای انجام دقیق و اصولی پکیجینگ را دارند .

از متریال با کیفیت در تولید کارتن های بسته بندی استفاده می شود. بعد از این که تمام لوازم بسته بندی شدند و در کارتن ها قرار گرفتند، تمام کارتن ها بر روی پالت پلاستیکی فیکس می شوند. بعد از اتمام کار بسته بندی و پالت بندی بارگیری انجام می شود و تمام بار شما در کامیونت شرکت یا ون قرار گرفته و به فرودگاه انتقال داده می شود .

مراحل ارسال بار به کانادا با مجموعه راه سان کالا

با اینکه شرکت راه سان کالا، صفر تا صد حمل بار هوایی شما را به عهده میگیرد، اما برای آگاهی شما، تمامی مراحل مختلف فریت بار به کانادا را برای شما بیان می کنیم:

  1. تماس با شرکت راه سان کالا و مشاوره رایگان با متخصصین ما
  2. انعقاد قرار داد کتبی جهت ارائه خدمات فریت بار به کانادا
  3. بسته بندی تخصصی بار شما در محل
  4. انتقال رایگان بار از منزل یا شرکت شما به پایانه
  5. انجام کلیه امور مربوط به تشریفات گمرکی
  6. گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار به کانادا
  7. تکمیل مدارک، بیمه بار، صدور بارنامه هوایی و گرفتن رزرو پرواز
  8. الصاق تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  9. تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  10. پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن آن به شهر مورد نظر شما در کشور کانادا
  11. انجام کلیه امور مربوط به ترخیص بار در کانادا
  12. حمل بار از فرودگاه مقصد و تحویل بار به آدرس شما در کانادا

شرایط و مراحل فریت بار به کانادا

هزینه فریت بار به شهرهای مختلف کانادا چقدر است؟

هزینه فریت بار به کانادا با توجه به شهر مقصد شما متفاوت است. هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای کانادا مانند : ونکوور ، مونترال، تورنتو، کبک، اتاوا ، هالیفاکس ، سنت جان، رجینا، کلگری، ادمونتون، ویکتوریا و ... با یکدیگر تفاوت دارد چرا که پرواز به هر یک از این شهرها، با خطوط هوایی متفاوت انجام میشوند؛ و ضمنا مسافت هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی به آنها، تاثیرگزار می‌باشد.

مزیت فریت بار به کانادا با مجموعه راه سان کالا چیست؟

ارسال بار با هواپیما و از طریق شرکت های فریت فورواردر، علاوه بر اینکه محدودیت سایر روش های ارسال بار به کانادا را ندارد، از سرعت و امنیت بیشتری نیز نسبت به راه های زمینی و دریایی برخوردار است. به گونه ای که هزینه های مقرون به صرفه تری را نسبت به سایر روش های موجود مطالبه می‌کند. اما دو مزیت بسیار مهم همراهِ مجموعه راه سان کالا میباشد:

1_زمان بسیار کم ارسال بار به کانادا

از جمله مزیت های مهم و منحصر به فردی که ارسال هوایی بار را از ارسال بار به صورت زمینی و یا دریایی متمایز کرده و برتری بخشیده است، کاهش مدت زمان رسیدن بار به مقصد است. این مزیت در حمل بار هوایی باعث شده است که بهترین راه برای فرستادن کالاهای فاسد شدنی و دارای تاریخ انقضا، مواد غذایی نظیر میوه و... به کانادا باشد.

2_ارسال خرده بار و کارگو به کانادا ، ارزان و سریع

اگر قصد ارسال خرده بار و یا لوازم منزل خود را از راه دریایی به کانادا داشته باشید بایستی هزینه زیادی را بابت کرایه حمل کانتینر تا بندر عباس پرداخت کرده، و زمان زیادی را نیز جهت ارسال بار با کشتی صرف کنید. در حالیکه حمل بار هوایی به کانادا نه تنها محدودیتی در ارسال ندارد، بلکه مقرون به صرفه و سریع تر نیز می‌باشد.

بهترین شرکت فریت بار به کانادا چیست؟

شرکت راه سان کالا در خدمتی نوین امکان ترخیص و تحویل بار به آدرس، را در کانادا برای شما مشتریان محترم فراهم نموده است. برای فریت بار به کانادا و اطلاع از هزینه های آن، کافیست با ما تماس بگیرید، تا پس از گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان ما، در صورت تمایل در کوتاه‌ترین زمان، همکاران ما در محل شما حاضر شده و در کلیه فرایند فریت بار به کانادا تا تحویل بار در آدرس مقصد، شما را یاری کنند.

شرکت حمل و نقل بین المللی راه سان کالا با بیش از ده سال تجربه و با بهره گیری از کادر مجرب و حرفه ای خود در صنعت حمل و نقل بین المللی قادر است کلیه خدمات مربوط به حمل هوایی بار، زمینی و دریایی را مطابق با نیاز مشتریان ارائه نماید. برای دریافت هرگونه مشاوره و یا درخواست خدمات با راه سان کالا تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان با تجربه مشاوره بگیرید.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

09121158432

02155677969

09192361082

کد خبر 679403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.