اقدام شهرداری‌ها برای ایجاد درآمد پایدار قابل تقدیر است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی نیازی به تلاش برای ایجاد درآمد پایدار ندارند، اما شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهرها برای رفع مشکلات در این راستا اقدام می‌کنند که جای تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _شنبه بیست‌ویکم مردادماه_ در جلسه سرمایه‌گذاری در حوزه شهری اظهار کرد: شهرداران و شوراهای اسلامی شهر ثابت کردند با دست خالی هم می‌شود کار کرد و تفاوت این دوره مدیریت شهری این است که در این شرایط اقدامات عمرانی انجام می‌دهد.

وی افزود: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی نیازی به تلاش برای ایجاد درآمد پایدار ندارند، اما شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهرها برای رفع مشکلات در این راستا اقدام می‌کنند که جای تشکر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: امنیت امروز کشور مدیون شهدا است و اینکه امروز ما توفیق خدمت به مردم را داریم مدیون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: صدور پروانه‌ها و مسائل آن موجب شده است که از ابتدای سال تعداد انگشت‌شماری پروانه ساختمانی صادر شود، بنابراین به دنبال استفاده از فرصت‌های موجود هستیم.

حیدری تاکید کرد: مدیریت شهری به درآمد ناچیز در استان بسنده نکند و از مرکز هم تأمین اعتبار صورت گیرد و جذب این اعتبارات نیازمند تلاش مضاعف است.

وی اضافه کرد: اهمیت توجه شهرداری‌ها به سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه خدمات شهری، می‌تواند منتج به ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در تمام بخش‌ها در شهرها شود، بنابراین به منظور بالا بردن سطح دانش شهرداران و کارشناسان برای تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری، چگونگی جذب سرمایه‌گذار و نحوه دریافت تسهیلات، آموزش نیاز است.

کد خبر 679370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.