پذیرش ۱۵ درصد دانش‌آموزان روستایی پایه دهم در آزمون نمونه دولتی

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش نوشت: نتایج آزمون ورودی مدارس دوره دوم آموزش متوسطه نمونه‌دولتی سراسر کشور اعلام شد و ۲۶ درصد از شرکت‌کنندگان آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی قبول شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس سلطانیان در صفحه شخصی خود در ویراستی نوشت: آزمون ورودی مدارس دوره دوم آموزش متوسطه نمونه دولتی برای جذب دانش‌آموزان پایه دهم برای ورود به ۷۴۶ دبیرستان و ۷۴ هنرستان نمونه دولتی برگزار شد. ۲۶ درصد از شرکت‌کنندگان در این آزمون قبول شدند و ۱۵ درصد از کل پذیرفته‌شدگان، دانش‌آموزان روستایی هستند.

«نتایج آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی اعلام شد. ضمن تبریک به دانش‌آموزان برگزیده و آرزوی موفقیت برای آنها، این آزمون برای جذب دانش‌آموزان پایه دهم برای ورود به ۷۴۶ دبیرستان و ۷۴ هنرستان نمونه دولتی برگزار شد. پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام از روز دوشنبه بیست‌وسوم مردادماه تا روز چهارشنبه یکم شهریورماه به مدرسه محل قبولی خود مراجعه و ثبت‌نام کنند. در این آزمون، ۱۵ درصد پذیرفته‌شدگان از دانش‌آموزان روستایی بوده‌اند.

گفتنی است؛ مراجعه نکردن در مهلت اعلام شده به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و برابر ضوابط نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان جایگزین اقدام خواهد شد.

پذیرش ۱۵ درصد دانش‌آموزان روستایی پایه دهم در آزمون نمونه دولتی

کد خبر 679369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.