اعلام نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به رقابت ۱۵ هزار و ۹۹۱ دانش‌آموز اصفهانی در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، گفت: از این تعداد بیش از ۲۷۰۰ نفر در پایه دهم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پذیرفته شده‌اند.

سید احمدرضا بنی‌لوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اعلام نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی خبر داد و اظهار کرد: نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی در سامانه my.medu.ir قابل‌مشاهده است و شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه و واردکردن کد ملی و سریال شناسنامه از نتیجه مطلع شوند.

وی با اشاره به پذیرش در ۳۱ واحد آموزشی و پرورشی نمونه دولتی استان اصفهان، افزود: پذیرفته‌شدگان می‌توانند از روز دوشنبه بیست‌وسوم مردادماه تا چهارشنبه یکم شهریورماه سال جاری جهت ثبت‌نام به دبیرستان نمونه دولتی مورد تقاضا مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی باید در نظر داشته باشند که مراجعه نکردن به منزله انصراف از ثبت‌نام بوده است و افراد ذخیره جایگزین خواهند شد.

وی با اشاره به رقابت ۱۵ هزار و ۹۹۱ دانش‌آموز اصفهانی در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، گفت: از این تعداد بیش از ۲۷۰۰ نفر در پایه دهم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پذیرفته شده‌اند.

بنی‌لوحی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت درخواست تجدید در کارنامه داوطلبان تا فردا بیست‌ودوم مردادماه تعیین شده و در کارنامه شرکت‌کنندگان آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی اطلاع‌رسانی شده است.

کد خبر 679342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.