ستاره بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

پاری سن ژرمن پس از پرداخت بند فسخ ۵۰.۴ میلیون یورویی عثمان دمبله به بارسلونا، اعلام کرد که او را به خدمت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاری‌سن‌ژرمن سرانجام پس از اینکه عثمان دمبله ملی‌پوش فرانسوی سابق بارسلونا روز گذشته تست‌های پزشکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت، انتقال او را تکمیل کرد.

در اوایل ماه آگوست، پاری سن ژرمن نامه‌ای رسمی به بارسلونا ارسال کرد تا یک بند "خصوصی" قرارداد عثمان را فعال کند که تضمین می‌کرد قیمت او از ۵۰ میلیون یورو بالاتر نمی‌رود، حتی اگر بند آزادسازی عادی این مرد، ۱۰۰ میلیون یورو (۸۶ میلیون پوند / ۱۰۸ دلار) تعیین شود. دمبله حالا قراردادی ۵ ساله امضا کرده و حداقل تا تابستان ۲۰۲۸ در پارک دو پرنس باقی خواهد ماند.

بارسلونا دمبله را در سال ۲۰۱۷ از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفت اما مصدومیت‌های مکرر، سبب شد او تنها ۲۳ بازی در فصل ۱۸-۲۰۱۷ انجام دهد. ستاره فرانسوی، در فصل ۲۰۲۲ فرم خوب خود را تحت نظر ژاوی احیا کرد و طی دو فصل آخر حضورش در نیوکمپ ۱۱ گل و ۲۱ پاس گل به ثبت رساند. او پس از ۱۸۵ بازی و زدن ۶۲ گل، بارسلونا را ترک می‌کند درحالی که سه عنوان لیگ، دو کوپا دل ری و دو سوپرکاپ اسپانیا را بالای سر برده است.

عثمان دمبله گفت: "من از پیوستن به پاری سن ژرمن خوشحالم و بی صبرانه منتظر بازی برای باشگاه جدیدم هستم. امیدوارم بتوانم در اینجا به رشد خود ادامه دهم و باعث افتخار همه هواداران باشگاه شوم."

دمبله توسط PSG به خدمت گرفته شده است زیرا آنها برای جدایی کیلیان امباپه آماده می‌شوند. پاریسی‌ها همچنان برای فروش برنده جام جهانی ۲۰۱۸ مصمم هستند، اما این بازیکن اصرار دارد که فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ را در پاریس بگذراند و تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

کد خبر 679337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.