عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ مردادماه

در این بسته خبری از اختصاص ۱۲۵ دستگاه اتوبوس به شهرداری کرج برای زائران اربعین حسینی تا توزیع ۲۰۰ عدد کیسه پارچه‌ای میان نانوایی‌های بروجرد و اقدامات معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد در دهه آخر صفر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری کرج ۱۲۵ دستگاه اتوبوس برای زائران اربعین حسینی اختصاص داد

مهرداد کیانی، شهردار کرج از اختصاص ۱۲۵ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی خبر داد، گفت: مدیریت شهری کرج نیز امکانات مختلفی برای خدمات دهی به زائران اربعین مهیا کرده است.

کانال دفع آب‌های سطحی دهدشت در سه مرحله در دست اجرا است

آیت تقوی، سرپرست شهرداری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: طرح احداث کانال دفع آب‌های سطحی شهر دهدشت با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در سه مرحله در دست اجرا است.

غرق شدن ۲ نوجوان خوزستانی در کانال آب

ابراهیم قنبری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۲ پسر نوجوان حدود ۱۷ ساله بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

۲۰۰ عدد کیسه پارچه‌ای بین نانوایی‌های بروجرد توزیع شد

شهاب شعبان، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بروجرد گفت: ۲۰۰ کیسه پارچه‌ای بین نانوایی‌های بروجرد توزیع شده و از اول شهریورماه استفاده از کیسه‌های نایلونی در نانوایی‌های سطح شهر ممنوع می‌شود.

احداث زیرگذر در میدان بیت‌المقدس مشهد

علی سمیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد با اشاره به اینکه از سال ۱۴۰۱ طرحی را با عنوان نهضت ایمن‌سازی بزرگراه‌ها شروع کرده‌ایم که پارامترهای فیزیکی زیادی دارد، گفت: برای کاهش این تصادفات مجموعه‌ای از تکنیک‌های غیر مهندسی همچون شکایت کیفری از رانندگان پرخطر هم لازم و ضروری است.

تولید و توزیع ۷۰ میلیارد تومان آسفالت در معابر شهرکرد

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان آسفالت در شهرکرد تولید و توزیع شده است.

اقدامات معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد در دهه آخر صفر

جلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: ستاد دهه آخر صفر برای دومین سال متوالی توسط شهرداری مشهد به صورت ویژه تشکیل می‌شود که خدمات مختلفی را برای زائران پیش‌بینی کرده است.

بهره‌گیری از توان علمی جهاد دانشگاهی در ایجاد پروژه باغ شهرداری بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند بر استفاده از توان علمی جهاد دانشگاهی در ایجاد پروژه باغ شهرداری برای معرفی ظرفیت گیاهان دارویی استان تاکید کرد.

شهرداری برای عرضه مستقیم محصولات مازاد تولید در شیراز آماده است

پژمان شفیعی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز، از اعلام آمادگی شهرداری این کلان‌شهر برای عرضه مستقیم محصولات مازاد تولید با همکاری جهاد کشاورزی و مدیریت تعاون روستایی فارس خبر داد.

تفکیک آب خام از شرب مشهد طی یک سال آینده نهایی می‌شود

حسن کلیدری، سرپرست گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد با بیان اینکه تفکیک آب خام از شرب از ۱۰، ۱۵ سال پیش دغدغه بوده که مشهد یکی از شهرهای پیشرو در این حوزه است، گفت: ۶۳ درصد خط اصلی این کار انجام شده که کار بزرگی برای مشهد است و طی یک سال آینده نهایی خواهد شد.

کد خبر 679322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.