خط لوله گاز در زمین‌های کشاورزی شهر فرادنبه اجرا شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برحسب درخواست‌های مردمی انتظار می‌رود خط لوله گاز در زمین‌های کشاورزی شهر فرادنبه اجرا شود، با توجه به عبور خطوط لوله گاز از شهر فرادنبه و احتمال وقوع خطرات احتمالی در این شهر باید تمهیدات مقابله با بحران در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _شنبه بیست‌ویکم مردادماه‌_ در جلسه با مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با توجه به تعریض جاده بین دستنا و شلمزار به طول چهار کیلومتر درخواست می‌شود لوله گاز عبوری از این جاده جابه‌جا شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پست امداد گاز در شهر دستنا در چارت سازمانی نیز قرار دارد انتظار می‌رود پست امداد گاز جهت پوشش دهی روستاهای سلم و امیرآباد و شهر دستنا استقرار یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: همچنین درخواست تخفیف در قبوض گاز مدارس از جمله مدرسه شهید مطهری روستای دزک را نیز داریم.

وی ادامه داد: برحسب درخواست‌های مردمی انتظار می‌رود خط لوله گاز در زمین‌های کشاورزی شهر فرادنبه اجرا شود، با توجه به عبور خطوط لوله گاز از شهر فرادنبه و احتمال وقوع خطرات احتمالی در این شهر باید ضمن پیش‌بینی تمهیدات مقابله با بحران، نسبت به تخفیف در قبوض گاز مردم شهر فرادنبه اقدام شود.

میری با اشاره به جایگاه والای شهدای گمنام و لزوم توجه به مقبره آن‌ها تصریح کرد: درخواست می‌شود گاز رسانی به محل شهدای گمنام شهر فرادنبه صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر دستنا پیگیری لازم برای ارائه طرح تعریض جاده دستنا به شلمزار را توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به شرکت گاز به منظور جابه‌جایی یا مقاوم‌سازی خط لوله گاز ارسال کند.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی شهر فرادنبه نیز پیگیری جهت دریافت نقشه‌های چاه‌های کشاورزی این شهر از سوی جهاد کشاورزی جهت ارائه به شرکت گاز استان به منظور گازرسانی به مزارع این شهر اقدام کند، همچنین لیست متقاضیان دارای مجوز از سازمان نظام مهندسی کشاورزی به منظور گازرسانی به مزارع به شرکت گاز استان جهت اجرای شبکه گاز ارسال شود و صورت جلسه مربوط به شهدای گمنام این شهر و گازرسانی به آن جهت پیگیری به شرکت گاز استان نیز صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، این جلسه به درخواست نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان‌های شهرکرد، کیار و اردل جهت بررسی مشکلات شوراهای اسلامی شهرهای فرادنبه، دستنا و روستای لندی از توابع شهرستان اردل در حوزه گاز برگزار شد.

کد خبر 679293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.