پیروزی قاطعانه یاران دالاهو ایراندوست در هفته نخست لیگ دسته‌ اول هلند

تیم فوتبال خرونینگن هلند در شبی که دالاهو ایراندوست، هافبک دورگه ایرانی-سوئدی پاس‌ گل داد، با چهار گل از سد یانگ‌آژاکس گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال خرونینگن و یانگ‌آژاکس، شب گذشته _جمعه بیستم مردادماه_ در چارچوب هفته نخست فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال هلند از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان خرونینگن با نتیجه چهار بر یک از سد میهمان خود عبور کرد تا گام بلندی در شروع فصل بردارد.

دالاهو ایراندوست، فوتبالیست دورگه ایرانی-سوئدی که ۲۵ سال دارد، دو فصلی می‌شود که در تیم فوتبال خرونینگن هلند توپ می‌زند و فصل گذشته آمار چهار پاس گل را در ۱۷ بازی لیگ اردیویژه هلند به‌ثبت رساند. وی در این دیدار دقیقه ۷۸ به زمین رفت و پاس گل چهارم تیمش را در دقیقه ۹۵ برای هم‌تیمی خود ارسال کرد.

هافبک چپ‌پای خرونینگن قبل از پیوستن به خرونینگن، در هلن سوئد بازی می‌کرد و تصمیم گرفت به لیگ هلند برود. دالاهو ایراندوست فصل گذشته در یک بازی دو پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرد و پس از آرین روبن، ستاره سال‌های نه‌چندان دور بایرن‌مونیخ، به دومین بازیکنی تبدیل شد که چنین آماری از خود برجای می‌گذارد.

تیم فوتبال خرونینگن فصل گذشته با عملکرد فاجعه‌بار در لیگ اردیویژه هلند و کسب فقط ۱۸ امتیاز در جایگاه هجدهم قرار گرفت و به‌عنوان نخستین تیم به لیگ دسته اول فوتبال هلند سقوط کرد. اتفاقی که برای نخستین‌بار طی سال‌های اخیر رقم خورد تا این تیم حداقل برای یک فصل از سطح نخست فوتبال هلند دور شود.

کد خبر 679260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.