بازدید مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از خبرگزاری ایمنا

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان امروز (شنبه) ضمن بازدید از تحریریه خبرگزاری ایمنا، با مدیرمسئول این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی حاجیان، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان امروز _شنبه بیست‌ویکم مردادماه_ طی بازدید از خبرگزاری ایمنا، با محسن آنالویی، مدیرمسئول این خبرگزاری دیدار و بر افزایش تعاملات رسانه‌ای تاکید کرد.‌

بازدید مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از خبرگزاری ایمنا

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در قالب این بازدید گزارشی از پروژه‌های شاخص، مسائل و دغدغه‌ها و عملکرد این سازمان ارائه کرد.

بازدید مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از خبرگزاری ایمنا

به گزارش ایمنا، شهرداری اصفهان سال ۱۳۶۳ با این باور که حفظ و نگهداری تخت فولاد به‌عنوان سومین آرامستان جهان تشیع که گنجینه‌ای گران‌بها از معاریف، ابرار و نوابغ است که روزگاران پیش در آن آرمیده‌اند، یکی از وظایف اصلی شهرداری است، اقدام به احداث آرامستان جدید شهر به‌نام «باغ رضوان» کرد؛ این آرامستان در کیلومتر ۵ جاده اصفهان-نائین قرار دارد و در زمینی با مساحت بالغ بر ۱۲۰۵ هکتار ارائه خدمت می‌کند.

سازمان آرامستان‌ها، یکی از سازمان‌های تابعه شهرداری اصفهان بوده که از بدو تأسیس تاکنون با ارائه خدمات ویژه، توانسته است در دگرگونی سیمای شهری نقش مؤثری ایفا کند، به‌گونه‌ای که امروز باغ رضوان در مقام یکی از زیباترین و مجهزترین آرامستان‌های کشور شهرت و جایگاه برتری را به خود اختصاص داده است.

آرامستان باغ رضوان در سه بخش کلی طراحی شده است که قطعات یک تا ۴۵ در بخش اول به مساحت ۱۶۰ هکتار، قطعات ۵۰ تا ۶۶ در بخش دوم به مساحت ۳۵ هکتار و قطعات ۷۰ تا ۹۰ در بخش سوم به مساحت ۵۰ هکتار است.

کد خبر 679213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.