مهدی طارمی بیش از پیش در رادار اینترمیلان

باشگاه اینترمیلان ایتالیا همچنان بر سر جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پرتغال با تاتنهام‌اسپرز انگلیس رقابت دارد اما باید ۳۰ میلیون یورو برای جذب وی به باشگاه پرتغالی بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی در فصل گذشته رقابت‌های فوتبال اروپا، ۵۱ بازی برای پورتوی پرتغال انجام داد؛ ۳۱ گل برای این تیم به ثمر رساند و همچنین ۱۴ پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. این بازیکن همچنین با ۲۲ گل زده، بالاتر از گونزالو راموس و ژوآئو ماریو، برای دومین‌بار (نخستین‌بار به‌صورت مشترک) آقای‌گل لیگ برتر پرتغال شد.

از همین‌رو در ادامه شایعات پنجره نقل‌وانتقالات، باشگاه اینترمیلان ایتالیا برای جذب مهدی طارمی روز گذشته تماس‌ها با پورتوی پرتغال را از سر گرفت. مهدی طارمی و مارک آرناتوویچ گزینه‌های اصلی نراتزوری برای خط حمله محسوب می‌شوند و به‌نظر می‌رسد مهاجم تیم ملی ایران گزینه محبوب تری برای باشگاه ایتالیایی است.

با توجه به اینکه خواکین کوریا، مهاجم آرژانتینی اینتر در حال حاضر پیشنهادی ندارد، این باشگاه فقط می‌تواند یکی از بین طارمی و آرناتوویچ را جذب کند. اینتر اگر طارمی را می‌خواهد باید سریع‌تر عمل کند، زیرا با انتقال احتمالی هری کین به بایرن مونیخ، باشگاه انگلیسی می‌تواند مذاکرات با پورتو را آغاز کند.

نراتزوری با وجود اینکه می‌داند باشگاه پرتغالی برای فروش طارمی ۳۰ میلیون یورو درخواست دارد، آماده است پیشنهادش را به ۲۵ میلیون یورو افزایش دهد. گفته می‌شود پیشنهاد اول اینتر ۲۰ میلیون یورو بوده است. البته مذاکره با باشگاه پورتو کار راحتی نخواهد بود. این باشگاه پرتغالی برای فروش مهاجم تیمش حداقل ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد.

این در حالی است که طارمی به‌تازگی ۳۱ ساله شده و چیزی به پایان قراردادش با پورتوی پرتغال هم باقی نمانده است. علاوه‌بر اینترمیلان ایتالیا، تاتنهام‌اسپرز نیز در صورت فروش هری کین ستاره خود، علاقه‌مند است تا مهدی طارمی را به عنوان جانشین کاپیتان تیم ملی انگلیس به شمال لندن ببرد.

کد خبر 679186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.