توزیع ۳۵۰۰ دستگاه کولر اهدایی مقام معظم رهبری به مناطق محروم هرمزگان، خوزستان و بوشهر

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سه هزار و ۵۰۰ دستگاه کولرگازی اهدایی رهبر معظم انقلاب در مناطق محروم جنوب کشور در استان‌های هرمزگان، خوزستان و بوشهر توزیع شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، امروز_جمعه بیستم مردادماه / با حضور حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و سردار سید ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان، سردار مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسئولان آئین توزیع سه هزار و ۵۰۰ دستگاه کولرگازی اهدایی مقام معظم رهبری به مناطق محروم جنوب کشور در بندرعباس برگزار شد.

سردار حزنی در این مراسم اظهار کرد: در قالب طرح نسیم رحمت امروز شاهدیم که سه هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر اهدایی حضرت آقا به مناطق محروم هرمزگان، بوشهر و خوزستان توزیع می‌شود.

وی افزود: مطابق این طرح قرار است از این تعداد دو هزار دستگاه در استان خوزستان و هزار دستگاه نیز در استان هرمزگان و ۵۰۰ دستگاه نیز در بوشهر توزیع شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهیه این میزان کولر انجام پذیرفته و در حال توزیع میان خانواده‌های محروم نیازمند به وسایل سرمایشی در این سه استان هستیم.

وی تصریح کرد: سپاه تاکنون در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی بالغ بر یک میلیون و ۶۷۷ هزار طرح عمرانی و غیر عمرانی اجرا کرده است.

سردار حزنی گفت: از این میزان حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار طرح محرومیت‌زدایی غیرعمرانی با دستور رهبر معظم انقلاب توسط سپاه انجام شده است.

کد خبر 679176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.