ثبت‌نام ۴۶ هزار زائر استان فارس در سامانه سماح

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از ثبت‌نام بیش از ۴۶ هزار زائر اربعین از استان فارس تا به امروز در سامانه سماح خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد فرخ‌زاده امروز _جمعه بیستم مرداد_ با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت تا ساعت ۷:۰۰ صبح امروز بیش از ۴۶ هزار نفر زائر اربعین از استان فارس در سامانه سماح برای اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس اعلام سازمان، استان فارس پس از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان در رتبه چهارم کشور در میان بیشترین تعداد ثبت کنندگان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس اضافه کرد: تعداد زائرین ثبت‌نام کننده جهت حضور در کربلا و مراسم پیاده روی اربعین حسینی تا روز پنجشنبه ۴۳ هزار نفر بوده است.

به گزارش ایمنا، بر اساس تصمیم ستاد اربعین، سفرها از ۲۷ مرداد همزمان با اول ماه صفر آغاز می‌شود و با توجه به اینکه محدودیت زمانی برای ثبت‌نام در سامانه سماح اعلام نشده است، زائران می‌توانند تا ۲۰ شهریورماه نسبت به ثبت‌نام خود جهت حضور در پیاده روی اربعین حسینی اقدام کنند.

گفتنی است؛ بهره‌مندی از ارز دولتی و تخصیص دینار به زائران اربعین تنها با ثبت‌نام در سامانه امکان پذیر است و تسهیلات تخصیص داده شده به هر زائر ۲۰۰ هزار دینار است.

کد خبر 679156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.