لزوم حل مشکل انتقال تماس اورژانس از نایین به مرکز استان

امام جمعه موقت شهرستان نایین گفت: انتقال مرکز پاسخگویی اورژانس و فوریت های پزشکی نایین به اصفهان مانع حضور به موقع اورژانس در صحنه است و تا مرکز اصفهان پاسخ تماس دهد و به نایین مخابره کند، شاید جان شخصی از دست برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام امیر شفیعی امروز _جمعه بیستم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: به فرموده امام صادق (ع)، وقتی خداوند خیر بنده‌ای را بخواهد، محبت زیارت امام حسین (ع) را در دل او می‌اندازد و هرساله شاهد هستیم که لنزهای دوربین نمی‌توانند جمعیت عظیم عاشقان حسینی در پیاده‌روی اربعین را پوشش دهند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) افزود: امام سجاد (ع) نقش بسیار بزرگی به همراه حضرت زینب (س) برای ابلاغ پیام سیدالشهدا (ع) پس از واقعه کربلا ایفا کردند.

امام جمعه موقت شهرستان نائین گفت: در سال‌های اخیر یکی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، بحث مهارت‌آموزی بوده است که امروز نیز پیش از خطبه‌ها، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نائین به سخنرانی پرداخته و در این زمینه توضیحاتی ارائه شد.

وی اضافه کرد: پیش‌ثبت‌نام انتخابات شروع شده و بسیاری پیش ثبت‌نام را انجام دادند، اما مهم است چه کسی در این جایگاه قرار می‌گیرد.

شفیعی ادامه داد: در طول تاریخ قانون‌هایی تصویب شده که زندگی مردم را سخت کرده و مشکلاتی دارد، به همین دلیل تنها مدرک اهمیت ندارد، مهارت، کاردان بودن و تخصص مهم است و شخص نماینده باید مشکلات مردم را بشناسد و قوانینی را وضع کنند که به نفع مردم باشند.

وی با اشاره برخی مشکلات مردم شهرستان نائین، گفت: اتصال مرکز پاسخگویی فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ نائین به اصفهان مانع تسریع در روند خدمت‌رسانی و حضور به موقع اورژانس در صحنه شده است و تا مرکز اصفهان پاسخ تماس دهد و به نائین مخابره کند، ممکن است جان شخصی از دست برود.

شفیعی با بیان اینکه در این مسئله بحث جان یک انسان مطرح است، تاکید کرد: شخصی که دچار سکته شده است، منتظر تأخیر و انتقال آدرس از اصفهان به نائین نمی‌ماند و این موضوع مهم، نیرویی درون خود شهرستان نائین را طلب می‌کند.

وی ادامه داد: این موضوع، یکی از مشکلاتی است که مردم با آن رو به رو هستند و با توجه به روز خبرنگار، ضمن تقدیر از خبرنگاران شهرستان نائین باید خاطرنشان شود که یکی از رسالت‌های بزرگ خبرنگاران که در نائین به صورت مناسب دنبال می‌شود، پیگیری رفع مشکل مردم است.

کد خبر 679153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.