خبرنگاران نگهبانان حقوق مردم هستند

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره تلاش شبانه روزی خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، گفت: خبرنگاران از عوامل اصلی شفافیت در جامعه و نگهبانان حقوق مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزت رضایی به همراه سایر اعضای شورای اسلامی شهر سنندج بعدازظهر _پنج شنبه نوزدهم مردادماه_ در دیدار با هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان کردستان، اظهار کرد: خبرنگاران با قلم خود درد و رنج مردم و جامعه را مطرح می‌کنند، اما همچنان قلم آنها نمی‌تواند مشکلات این قشر زحمتکش را برطرف کند.

وی در ادامه شفاف‌سازی و اطلاع رسانی را از اولویت‌های مهم این شورا برشمرد و افزود: از تمامی خبرنگاران استان درخواست می‌شود با حضور در جلسات این شورا علاوه بر اطلاع‌رسانی تصمیمات اتخاذ شده، با پیشنهادهای خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: مراسمی که شهرداری سنندج به پاس ارج نهادن به مقام و خدمات ارزنده خبرنگاران برگزار کرد با همکاری شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری صورت پذیرفته است.

سیف الله رضایی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار گفت: فهمیدن حق مردم است و ادای این دین از رسالت‌های خطیر خبرنگاران است.

خبرنگاران نگهبانان حقوق مردم هستند

سالار علی ویسی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این نشست با بیان اینکه اعتماد سازی ریشه واقعی اطلاع رسانی برای آحاد جامعه بوده و راستی آزمایی حقیقی توسط خود شهروندان صورت می‌گیرد، افزود: مردم همواره به دنبال اطلاع از عملکرد نمایندگان خود در شورای شهر هستند که رسانه‌ها می‌توانند با رسالت کاری خود نقش این پل ارتباطی را ایجاد کنند.

جبار زندی، رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر هم با اشاره به اینکه وظایف و رسالت شورا و مطبوعات در یک راستا قرار دارد، تصریح کرد: تعامل این دو بخش می‌تواند رضایت‌مندی شهر و شهروندان را به دنبال داشته باشد.

فرهاد میمنت‌آبادی، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار خبرنگاری را حرفه مقتدران مظلوم دانست و گفت: خبرنگاران در استیفای حقوق عامه بسیار نقش دارند اما در دفاع از حق و حقوق خود مظلوم واقع شده‌اند.

کد خبر 679043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.