هیئت رئیسه شوراهای تیران و کرون انتخاب شدند

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون گفت: هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان برای سال سوم انتخاب شدند.

امیر عرب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انجام انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی سه شهر تیران، رضوانشهر و عسگران و بیش از ۴۰ روستای این شهرستان اظهار کرد: در شهر تیران عبدالله امینی، مهدی دادخواه و علیرضا دادخواه و رضا دادخواه به ترتیب رئیس، نایب رئیس، خزانه دار و منشی شورا شدند.

وی افزود: در رضوانشهر محمد ادریسی رئیس، مرتضی محمدی نایب رئیس، مریم شاهپوری خزانه‌دار، طاهره افشاری منشی شورای اسلامی این شهر شدند و در شهر عسگران نیز ترکیب به صورت اکبر قنبری رئیس، رضا باقری نایب رئیس، حمید میرزایی خزانه‌دار، محمدرضا تیموری سخنگو، زهره تیموری منشی شکل گرفت.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار تیران و کرون ادامه داد: در روستاهای شهرستان نیز ترکیب شوراهای اسلامی بر اساس رأی اعضا انتخاب و شورای بخش و شورای شهرستان نیز در مقطع زمانی خود هیأت رئیسه را مشخص می‌کنند.

وی اضافه کرد: زمان تشکیل هیئت رئیس جدید شوراهای بخش و شورای شهرستان پس از شورای اسلامی شهر و روستاها می‌باشد.

عرب اعضای این نهاد مدنی و مشورتی را توصیه به تلاش برای خدمت به منطقه خود کرد و از آن‌ها خواست تا از اختلافات سلیقه‌ای بپرهیزند و نگذارند وحدت از بین برود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهرستان از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای خدمت به مردم حمایت می‌کند، تصریح کرد: دستگاه‌های اداری و مدیریت شهرستان برای پیشرفت بهتر کارها در شهر و روستا همراهی با شوراها دارند.

معاون فرماندار تیران و کرون نگاه حزبی، گروهی، محله‌ای و فردی را آسیب جدی برای نهاد شورا دانست و گفت: اصل بر مشورت و تعامل بین اعضا و همکاری با شهرداران و دهیاران است تا مردم از این شرایط بهره برده و خیر دنیا و آخرت به آن‌ها برسد.

عرب از مردم و صاحب نظران نیز خواست تا مسئولان محلی هر منطقه را حمایت کنند و با ارائه مشاوره و اعلام پیشنهادات خود زمینه آبادانی شهر و روستاهای شهرستان را فراهم کنند.

کد خبر 679003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.