عصرانه خبری شهرهای ایران در  ۱۹ مردادماه

در این بسته خبری از آغاز طرح ساماندهی و پاکداشت محله‌ها در فردیس تا فاز نخست نصب دوربین‌های ترافیکی کنترل سرعت در بروجرد و هوشمندسازی شهر اردبیل در اولویت اقدامات مدیریت شهری است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

طرح ساماندهی و پاکداشت محله‌ها در فردیس آغاز شد

محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس اعلام کرد: طرح الگوی ساماندهی و پاکداشت محله‌ها با هدف تغییر سیمای این محدوده‌ها و برخورداری شهروندان از خدمات مناسب شهری در فردیس آغاز شد.

اجازه نمی‌دهیم سوداگران با جان مردم بازی کنند

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری با تمام توان در برابر ساخت و سازهای غیر مجاز ایستاده است و اجازه نمی‌دهد سوداگران با ساخت و سازهای ساختمان‌های حتی بدون فونداسیون (پی ساختمان) با جان مردم بازی کنند.

اجرای کمربندی سوم ساخت مسکن در دهدشت را سرعت می‌بخشد

سید آیت تقوی، سرپرست شهرداری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه اجرای کمربندی سوم را یکی از اولویت‌های شهرداری دانست و گفت: اجرای این طرح روند ساخت و ساز منازل مسکونی در دهدشت را سرعت می بخشد.

مرکز استانی که بازیافت زباله ندارد

سید محمد کریمی، مدیر عامل پسماند شهرداری یاسوج با اشاره به چالش‌های جمع‌آوری زباله‌ها اظهار کرد: در حال جمع‌آوری زباله‌ها به صورت سنتی انجام می‌شود اگرچه این روش مشکل بزرگی برای شهر، محیط زیست و سلامت مردم دارد.

حادثه رانندگی در بروجرد یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت

نادر موسیوند، معاون عملیات آتش نشانی بروجرد گفت: حادثه رانندگی و واژگونی خودرو در جاده دانشگاه بروجرد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت.

فاز اول نصب دوربین‌های ترافیکی کنترل سرعت در بروجرد آغاز شد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: فاز اول پروژه نصب دوربین‌های ترافیکی کنترل سرعت و پلاک خوان در معابر سطح شهر بروجرد آغاز شد.

دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در نقاط حساس شهر بروجرد نصب می‌شود

فردین گودرزی، مدیر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بروجرد گفت: دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در بیش از ۱۶ نقطه حساس سطح شهر نصب می‌شود.

تخریب چندین ساختمان در پی رانش زمین در کرج

مهرداد کیانی، شهردار کرج گفت: حادثه رانش زمین در محدوده‌ای از اراضی موسوم به تپه الله اکبر منطقه حصار، تلفات جانی نداشته است.

تشریح آخرین وضعیت پروژه‌ها و برنامه‌های تبریز توسط شهردار

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با بیان این‌که یکی از مشکلات ما، نبود تعریف روشن و دقیق از سرمایه گذاری است، گفت: سرمایه گذاری صرفاً اختصاص بودجه از شهرداری برای اجرای پروژه‌های شهری نیست که در این راستا مقرر شده تا اشکال جدیدی از سرمایه گذاری در همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز معرفی شود.

هوشمندسازی شهر اردبیل در اولویت اقدامات مدیریت شهری است

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل هوشمندسازی شهر اردبیل را در اولویت اقدامات مدیریت شهری برشمرد و افزود: نگاه شورای اسلامی شهر در دو سال اخیر به حوزه هوشمندسازی نگاه ویژه ای بوده است.

کد خبر 678984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.