اجرای طرح ضربتی پلمب مراکز غیرمجاز پسماند خشک در گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی و پلمب مراکز غیرمجاز پسماند خشک خبر داد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای طرح ضربتی پاکسازی و پلمب مراکز غیرمجاز پسماند خشک خبر داد و اظهار کرد: فعالیت مراکز غیرمجاز پسماند خشک در محلات شهر باعث ایجاد مشکلات اجتماعی، بهداشتی و امنیتی شده که علاوه بر آلودگی زیست‌محیطی و برهم زدن چهره بصری محلات، افزایش نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است.

وی افزود: شهرداری گرگان در راستای ارتقای سلامت، آراستگی محلات و در پاسخ به شکایات شهروندان و به منظور اجرای قانون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها، ساماندهی و پاکسازی مراکز خرید و فروش ضایعات را با دستور مقام قضائی عملیاتی کرده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: حفظ پاکیزگی محلات و تغییر سیمای بصری از مطالبات شهروندان است که شهرداری با اجرای این طرح به دنبال رفع نابهنجاری‌های بصری و محیط زیستی بوده که عامل مهمی در افزایش رضا شهروندان خواهد بود.

سالاری گفت: مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در شهر گرگان شناسایی شده و با هماهنگی که با دستگاه‌های مرتبط انجام شده است اکنون در مرحله پاکسازی، جمع‌آوری و پلمب این مراکز هستیم.

وی افزود: این طرح با همکاری و هماهنگی دادستان، شهرداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، پلیس آگاهی، مرکز بهداشت، محیط زیست، اصناف و اماکن به منظور رفع مزاحمت مشاغل و صنوف که در منطقه مسکونی فعالیت غیر مجاز دارند در حال اجرا است.

کد خبر 678956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.