محمدی‌پور رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان شد

با انصراف وحید رجبی از کاندیداتوری انتخابات هیئت تیراندازی استان اصفهان، عباس محمدی‌پور با کسب 21 رای از 22 رای ماخوذه به‌عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان اصفهان با ۳۰ دقیقه تأخیر ازساعت ۱۰:۳۰ با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع برگزار شد.

جواد محمدی در ابتدای این جلسه، اظهار کرد: مسابقات هانگژو را پیش رو داریم که امیدوارم ورزشکاران ما باعث افتخار آفرینی و بالابردن پرچم ایران شوند. شرایط خاصی بر جامعه حاکم است که هرچقدر برای روحیه آفرینی کمک کنیم، باعث ایجاد امید و نشاط درجامعه می‌شود.

وی ادامه داد: تیراندازی را به هوش و ذکاوت می‌دانم، قربانی در گذشته رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان بود که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند و درحال حاضر در رأس فدراسیون قرار دارند. امیدوارم با درایت رئیس فدراسیون و رئیس هیئت تیراندازی اتفاقات خوبی در این رشته المپیکی رخ دهد.

در ادامه مجمع وحید رجبی به نفع عباس محمدی‌پور انصراف خود را از مجمع اعلام کرد و عباس محمدپور با ۲۱ رأی از ۲۲ رأی به عنوان رئیس هیئت تیراندازی استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 678951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.