متهم ضرب و جرح بانوی آمر به معروف باغ نارنجستان شیراز در زندان نظامی است

روابط عمومی دادگستری استان فارس گفت: متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است و خبر منتشر شده در مورد مسئولیت برادر متهم در دادگستری یکی از استان‌ها کذب است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه قوه قضائیه، در پی شکل‌گیری شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر آزادی ضارب بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز امروز _ پنج‌شنبه نوزدهم مردادماه_ روابط عمومی دادگستری استان فارس در گزارشی اعلام کرد که متهم پرونده از زندان عمومی به زندان نظامی منتقل شده است و در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد.

در این گزارش از تعیین وقت رسیدگی به پرونده مذکور خبر داده و اعلام شده است که رسیدگی به اتهامات این فرد به زودی در دادگاه کیفری دو شیراز برگزار و نتیجه در چهارچوب قانون و مقررات به افکار عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در این پرونده ابتدا سه نفر شامل یک مرد و دو زن بازداشت شدند که دو نفر خانم متهم پرونده که همگی قرابت خانوادگی با یکدیگر دارند با قرار تأمین مناسب قضائی به صورت موقت آزاد شدند و متهم مرد همچنان در بازداشت است.

رئیس کل دادگستری استان فارس نیز قبلاً اظهار کرد وابستگی سازمانی متهم هیچ‌گونه تأثیری در طی شدن روند قانونی پرونده و مجازات متهم ندارد و این پرونده با دقت نظر و حساسیت ویژه رسیدگی می‌شود.

متهم یاد شده از کارکنان نیروی انتظامی و فراجا از همان ابتدای رقم خوردن این واقعه تاکید کرده است که جدای از پیگیری‌های قضائی، تخلفات این فرد مورد رسیدگی اداری نیز قرار خواهد گرفت، همچنین براساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که خبر منتشر شده در خصوص مسئولیت برادر این متهم در دادگستری یکی از استان‌ها کذب بوده و صحیح نیست.

کد خبر 678941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.