مدیریت شهری پایتخت مقابل ساخت‌وسازهای غیرمجاز می‌ایستد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری پایتخت با تمام توان مقابل ساخت‌وسازهای غیرمجاز خواهد ایستاد و به سوداگران اجازه نخواهد داد که با جان مردم بازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ در دومین نشست کارگروه و راهکارهای افزایش تاب‌آوری شهر تهران و سازه‌ها در برابر زلزله اظهار کرد: زیرساخت‌ها و سازه‌های شهری باید به‌نحوی طراحی و اجرا شود تا در زمان وقوع زلزله و حوادث دیگر کمترین خسارت را داشته باشد.

وی افزود: باید شهر را به سمت ایمن‌سازی سوق دهیم تا شهروندان از طرح‌ها و مشوق‌ها در بافت‌های فرسوده استفاده کنند و بتوانیم به منظور ایمن‌سازی بافت عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ساختمان‌هایی در گذشته در شهر احداث شده که هنگام ساخت نظارتی در طراحی و اجرا به صورت مطلوب وجود نداشته است و سبب شد اتفاق‌های تلخ رخ دهد؛ بنابراین باید نظارت خوبی بر احداث ساختمان‌ها شود تا شاهد وقایع این‌چنین نباشیم.

چمران ادامه داد: مدیریت شهری پایتخت با تمام توان مقابل ساخت‌وسازهای غیرمجاز خواهد ایستاد و به سوداگران ساخت‌وسازهای ساختمان، اجازه نخواهد داد بدون فونداسیون با جان مردم بازی کنند. نمونه آن را نیز در منطقه ۱۹ تهران شاهد بودیم که ساخت‌وسازهای غیرمجاز تخریب می‌شود.

کد خبر 678929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.