ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری منطقه ۱۱ است

شهردار منطقه یازده شیراز از ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به منظور ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی امروز _پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ جلسه‌ای با حضور علی فراشائیان، شهردار منطقه ۱۱ و هومان معصومی، سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی به همراه مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط برگزار شد.

علی فراشائیان، شهردار منطقه ۱۱ در این جلسه با اشاره به اینکه این شهرداری آماده جذب مشارکت‌های مردمی است، اظهار کرد: اراضی و املاکی که قابلیت اجرای بسته‌های سرمایه‌گذاری را داشته باشد، با اطلاعات کامل و مورد پیشنهاد سرمایه‌گذاران و نیاز منطقه در دست بررسی است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند پیشنهادهای سرمایه‌گذاری خود را به صورت مکتوب به این منطقه ارائه کنند تا با تشریفات قانونی مسیر ارائه به سرمایه‌گذاران مهیا شود.

شهردار منطقه ۱۱ ضمن ارائه انواع کاربری‌های موجود در منطقه برای سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: ظرفیت و بسته‌های سرمایه‌گذاری اراضی موجود در شهرداری در زمینه‌های آموزشی، تفریحی، فرهنگی و موقعیت‌های تجاری همچون رستوران قابل ارائه برای جذب مشارکت‌های مردمی است.

فراشائیان تصریح کرد: بعضی پروژه‌های سرمایه‌گذاری که طی سال‌های گذشته معرفی شد با مانع مواجه شده و این موانع روند اجرایی شدن پروژه‌ها را کند یا راکد کرده است؛ بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت تا تشریفات پروژه‌ها هرچه سریع‌تر برای رسیدن به شهری آبادتر و پویاتر از سر گرفته شود.

هومان معصومی، سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی نیز درباره فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: این سازمان آماده ارائه خدمت و همکاری در راستای اجرای پروژه‌های منطقه ۱۱ است؛ بنابراین با توجه به مکاتبات و اعلام اراضی با کاربری‌های موجود، مسئله در هیئت رئیسه سازمان سرمایه‌گذاری مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نوع ارائه خدمات با توجه به قابلیت‌های شهرداری و بنا به پیشنهادهای سرمایه‌گذاران و منابع موجود در قالب مجوزها و تجویز پروانه‌های ساختمانی و ارائه اراضی برای خدمت‌رسانی به شهروندان، متفاوت است.

کد خبر 678926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.