استان اصفهان نقش ویژه‌ای در راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی داشته است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: از جمله مزیت‌های نیروگاه‌های خورشیدی جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستایی، فراهم کردن درآمد پایدار و کمک به تولید برق کشور در راستای جهاد خودکفایی است که خوشبختانه استان اصفهان سال گذشته و امسال نقش ویژه ای را در راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار پاسدار مجتبی فدا امروز _پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم اظهار کرد: در آئین افتتاح ۵۱۵ نیروگاه خورشیدی و ۱۲۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی از دستگاه و فرماندهی سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی که در امر آماده کردن و خدمت رسانی به مردم مناطق کم‌برخوردار فعالیت کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد یک ظرفیت مناسب در راستای نقش‌آفرینی آحاد جامعه و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: از جمله مزیت‌های نیروگاه‌های خورشیدی، جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستایی، فراهم کردن درآمد پایدار و کمک به تولید برق کشور در راستای جهاد خودکفایی است که خوشبختانه استان اصفهان سال گذشته و امسال نقش ویژه‌ای را در راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی داشته است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد سازمان بسیج، دولت و دستگاه مختلف ظرفیت لازم را جهت بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی خانگی برای خانواده‌های نیازمند در شهرستان‌های اصفهان به‌ویژه شرق استان فراهم کنند.

سردار فدا خاطرنشان کرد: تعداد نیروگاه‌های خورشیدی که امسال و سال گذشته در استان اصفهان افتتاح شده است با تعداد نیروگاهی خورشیدی سراسر کشور برابری می‌کند، انتظار می‌رود فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین و سازندگی حمایت‌های خود را از این طرح استمرار بخشند.

کد خبر 678924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.